۱۶:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۲۴
امام جمعه نوشهر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث کاهش توطئه‌های دشمنان می‌شود

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث کاهش توطئه‌های دشمنان می‌شود

امام جمعه نوشهر با دعوت اقشار مختلف مردم به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ، گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر ناامیدی دشمنان، باعث کاهش توطئه‌های آنان علیه نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

به گزارش کاسپین24 | حجت‌الاسلام محمود مشایخ افزود: دشمن برای اجرای دسیسه های خود برای کاهش اقتدار ایران اسلامی در دنیا از مدت ها پیش برنامه ریزی و تلاش کرده است تا انتخابات امسال با مشارکت کم مردم برگزار شود تا شاهد انزوای ایران اسلامی در جهان شود.

وی ادامه داد: با توجه به شکست پی در پی دشمنان در چند ساله اخیر در مواجهه با انقلاب اسلامی در منطقه و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه اقتصادی ، برگزاری پرشور این انتخابات را نشانه رفته تا در صورت کاهش مشارکت اعلام کنند که مردم از نظام اسلامی دلسرد شدند.

مشایخ گفت : حضور مردم در پای صندوق های رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، دشمنان را نه تنها ناامید و مأیوس می کند بلکه توطئه های جدید آنان را خنثی خواهد کرد .

وی افزود : مردم کشور ما در تمامی سال های پس از انقلاب همواره پشتیبان ایران اسلامی بودند و این دوره از انتخابات هم با حضور یکپارچه خودشان ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان انقلاب و ادامه دهنده راه شهدای چون سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی هستند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اهمیت این انتخابات ، گفت : همه مردم می دانند که کشور ما به دلیل برخی مسائل و مشکلات نظیر تحریم دچار مشکلات زیادی شده و از طرف دیگر هم کسانی که تحریم را بر ما تحمیل کردند نیز با تبلیغات وسیع تلاش می کنند تا مردم را از شرکت در این انتخابات دلسرد کنند ، پس لازم است تا با حضور گسترده در این انتخابات برای سرنوشت چهار ساله کشور تصمیم گیری کنند.

وی همچنین بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات هواداران نامزدها تاکید کرد و گفت: کاندیداها، ستادها و طرفداران آنها از تهمت ، تخریب و وعده های پوشالی ودر نهایت لطمه به کشور پرهیز کنند و با بیان برنامه های کارشناسی خود، صداقت را مورد توجه قرار دهند.

مشایخ به انتخابات چند دوره قبل اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی در انتخابات گذشته با ایجاد جنگ روانی در جامعه موج سواری کردند و موجب شدند که مردم بعد از فروکش کردن موج از نحوه عملکرد خود پشیمان شده و اقدام به انتقاد کنند.

وی با اظهار این که رییس جمهوری خادم مردم و انقلاب است ، گفت : مردم با تجربیات سال های گذشته با دقت ویژگی های یک رییس جمهوری توانمند و دلسوز را که برخوردار از شجاعت، مدیریت ، طرح و برنامه کارشناسی برای رونق تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی است ، انتخاب کنند.

امام جمعه نوشهر افزود : ملت با انتخاب فرد اصلح بنا به رهنمودهای رهبری با تشکیل دولت جوان، مومن و توانمند در مسیر پیشرفت و توسعه ایران گام بردارند تا در آینده شاهد کاهش مشکلات در جامعه باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.


منبع: ایرنا