۱۲:۴۷ ۱۳۹۹/۳/۳
مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

حماسه آزادسازی خرمشهر تجلی فرهنگ ایثار و شهادت است

حماسه آزادسازی خرمشهر تجلی فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران حماسه آزادسازی خرمشهر را تجلی فرهنگ ایثار و شهادت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش کاسپین24|هدایت مظلومی گفت: حماسه سوم خرداد یکی از رخدادهای شگرف ماندگار و سرنوشت ساز عرصه هشت سال دفاع مقدس است که درس‌های آن برای همیشه می‌تواند راهگشا، پیشرفت، و بالندگی ایران اسلامی شود.

مظلومی با اشاره به اینکه بازخوانی این حماسه تاریخی برای نسل‌های آینده کشور ما ضروری است اظهار داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر تجلی فرهنگ ایثار و شهادت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ما به شمار می‌رود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان نقش بی بدیل رزمندگان این استان در عرصه دفاع مقدس بویژه حماسه فتح خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد یادآور استقامت، پایداری و ایثارگری ازاد مردانی است که جان در طبق اخلاص گذاشتند و مجاهدانه از خاک میهن اسلامی دفاع و پاسداری کردند.

وی افزود: حماسه آفرینان فتح خرمشهر (شهدا و ایثارگران) اوج ایثار و مقاومت را به نمایش گذاشتند و افتخاری بزرگ برای کشور و ملت ایران به ارمغان آوردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان گرانقدر حماسه فتح خرمشهر گفت: الگوهای رفتاری و اجتماعی ما باید برگرفته از سیره و سبک زندگی شهدای عزیز باشد.

مظلومی تصریح کرد: به منظور معرفی، انتقال و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، باید اتفاقات و واقعیت‌های حماسه آزادسازی خرمشهر با زبان و ادبیات، به درستی برای نسل‌های آینده کشور ما تبیین و بازگو شود.

منبع: مهر