۱۵:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۵
استاندار مازندران بخواند

حمیدیان گزینه یک معدن دار برای تصدی ریاست سازمان صمت مازندران

حمیدیان گزینه یک معدن دار برای تصدی ریاست سازمان صمت مازندران

کاسپین24/یکی از معدن داران مازندران بهمراه رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی قصد دارند یکی از افراد نزدیک به خود را بعنوان ریاست سازمان صمت مازندران منصوب کنند.

به گزارش خبرنگار کاسپین24؛خبر استعفا محمد محمدپور عمران را می توان یکی از خبرهای پر چالش این روزهای مازندران نام برد،بدین جهت که یکی از کلیدی ترین پست های مازندران پس از حدود 8 سال مدیریت دکتر محمدپور خالی شد.

استان مازندران با ظرفیت های مهم تولیدی و اقتصادی جزو استان های برتر کشور در این حوزه محسوب می شود و خالی از لطف نیست که بگوییم بیشتر نمایندگان مجلس علاقه مند هستند تا دستی در این سازمان برای اسپانسرهای انتخاباتی خود داشته باشند.

بر اساس این گزارش؛پس از استعفا محمدپورعمران از این سمت،یکی از معدن دارهای مازندران که حاشیه های زیادی نیز برای این سازمان ایجاد نموده تا تخلفات خود را پنهان سازد،این روزها به واسطه نماینده مردم قائمشهر قصد دارد حمیدیان رئیس فعلی نظام مهندسی معدن مازندران را بر کرسی ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران بنشاند تا بتواند از این طریق به اهداف معدنی خود دست یابد.

این در حالی است که رضیان بهمراه این معدن دار تلاش می کند تا دیگر نمایندگان مجلس را بر روی این گزینه متقاعد نماید؛اما آن چیز که استاندار مازندران و وزیر صمت باید بدانند این است گزینه رضیان فقط برای 4 درصدی ها است تا بتوانند خواسته های خود را به واسطه وی انجام بدهند.