۱۶:۰۸ ۱۳۹۶/۴/۱
فعال رسانه ای مازندران در واکنش به فرمایشات امام جمعه آمل مطرح کرد

خبرنگار پاسدار حقوق و آزادی های قانونی و شرعی مردم است/نام باج گیران رسانه ای را افشا کنید

خبرنگار پاسدار حقوق و آزادی های قانونی و شرعی مردم است/نام باج گیران رسانه ای را افشا کنید

صاحب امتیاز پایگاه خبری کاسپین24 در واکنش به فرمایشات امام جمعه آمل،گفت:خبرنگار پاسدار حقوق و آزادی های قانونی و شرعی مردم است.

به گزارش خبرنگار کاسپین24؛حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه فاضل آمل شامگاه دیشب در ضیافت افطاری کارمندان شهرداری آمل حسب اخبار منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی مصلی آمل بیان داشتند:برخی از رسانه ها و کانال های  آمل در فضای مجازی به دنبال باج خواهی هستند که البته تعدادشان بسیار محدود است و خبرنگاران ارزشمندی نیز این شهرستان دارا است.

سینا قربانی فعال رسانه ای مازندران در واکنش به فرمایشات امام جمعه آمل،اظهار داشت:امروز سخن شیوایی از زبان امام جمعه محترم آمل مطرح شد اما آن چیز که ذهن فعالان رسانه ای را مخدوش نموده است این است که چرا امام جمعه محترم از بردن نام این افراد دریغ نموده اند.

صاحب امتیاز پایگاه خبری کاسپین24،افزود:بنده از حجت الاسلام مرتضوی تقاضا دارم تا نام این رسانه ها را برای مردم جهت تنویر افکار عمومی اعلام کنند تا مشخص شود این افراد در منزل چه کسانی رفت و آمد دارند و روئسای دفاتر کدام افراد تاثیرگذارشهر با این افرادی که حضرتعالی باج گیران رسانه ای نامیده اید رفت و آمد دارند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد:حضور حجت الاسلام مرتضوی بعنوان امام جمعه آمل در این شهرستان مانند مرواریدی در مازندران میدرخشد و ما نیز از ایشان همانطور که خود اعلام نمودند باج گیران رسانه ای خواهشمندیم با ذکر دلایل نام این افراد را نیز اعلام کنند تا مشخص شود کسانی که به دنبال حقوق مردم هستند باج گیر نامیده می شوند و یا کسانی باج گیر هستند که تحت عناوین خاصی قلم به دست گرفته اند.