۱۹:۲۱ ۱۴۰۰/۷/۱۷

دانش آموزان کیف هایشان را ببندند

دانش آموزان کیف هایشان را ببندند

دانش آموزان مدارسی که بیش از ۳۰ محصل دارند از هفته دیگر حضوری به مدرسه می‌روند.

به گزارش کاسپین24 | قاسم دراسرایی رئیس اداره متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس استان به صورت تدریجی، گفت: مدارس بالای ۳۰۰ نفر استان نیمه دوم آبان ماه حضوری می‌شوند.

او با بیان اینکه در بازگشایی مدارس حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان اولین اصل است افزود: سیاست آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس شروعی آرام و تدریجی است که برای اجرایی کردن این مصوبه مدارس گروه عشایری و روستایی و شهری با توجه به تعداد دانش آموزانی که دارند عمل می‌کنند.

دراسرایی ادامه داد: مدارس عشایری و روستایی تا ۱۵ نفر از ۳ مهر بازگشایی شدند و مدارس زیر ۳۰ نفر نیز از هفته سوم مهرماه حضوری می‌شوند.

رئیس اداره متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس شهری زیر ۳۰۰ نفر از هفته اول آبان و مدارس شهری بالای ۳۰۰ نفر از نیمه دوم آبان حضوری می‌شوند.

او با بیان اینکه پر کردن چک لیست بهداشتی در سامانه LTMS برای بازگشایی یا چگونگی فعالیت مدارس الزامی است، افزود: مجوز لازم برای بازگشایی مدارس از اداره هر شهرستان طبق چک لیست بهداشتی مدارس صادر می‌شود.

رئیس اداره متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: ۳۶۷۷ مدرسه تاکنون اطلاعات بهداشتی خود را در سامانه ثبت کردند و ۳۳۹۹ مجوز از سوی ادارات برای بازگشایی مدارس صادر شده است.


منبع : باشگاه خبرنگاران