۱۶:۵۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
دادستان مرکز مازندران در نشست خبری مطرح کرد:

در دعاوی برعلیه مدیران رسانه تشریفات قضایی باید رعایت شود/6مدیرکل پرونده مفتوح دارند

در دعاوی برعلیه مدیران رسانه تشریفات قضایی باید رعایت شود/6مدیرکل پرونده مفتوح دارند

دادستان مرکز مازندران،گفت: در دعاوی برعلیه مدیران رسانه تشریفات قضایی باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار کاسپین24،سید یونس حسینی عالمی در پاسخ به سوال خبرنگار کاسپین24 مبنی بر اینکه آیا مدیران می توانند با کانال های تلگرامی اقدام به مصاحبه کنند،اظهار داشت:مدیرانی که حسب ضوابط سازمانی اجازه مصاحبه با رسانه ها را دارند،باید با رسانه های رسمی و دارای مجوز گفت و گوی کنند و نمی توانند با صاحبان کانال های تلگرامی مصاحبه مطبوعاتی داشته باشند.

دادستان مرکز مازندران در ادامه با اشاره به سوال خبرنگار کاسپین24 در رابطه با طرح دعاوی بر علیه مدیران مسئول رسانه ها،تاکید کرد:از دادستان های سراسر استان می خواهم تا در دعاوی بر علیه مدیران رسانه،تشریفات قضایی کاملا رعایت شود.

وی تصریح کرد:روزنامه نگاران آزادانه می توانند عملکرد دادستانی را نقد کنند.

حسینی عالمی با بیان اینکه هم اکنون 6 مدیرکل در دادسرا پرونده مفتوح دارند،اظهار کرد:به صورت جدی با هرگونه سوء جریانی در این استان برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز مازندران،افزود:برخی برداشت‌های بی‌رویه از جنگل در دامنه باعث سیلاب شدید می‌شود که باعث که بنده خودم معتقد هستم که باید به صورت جدی از نوع برداشت و نحوه برداشتی که در منابع طبیعی وجود دارد دقت لازم به خرج دهیم و نباید اجازه دهیم که از منابع طبیعی برداشت بی رویه صورت بگیرد.