۱۶:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

دستگاه قضا در مازندران پیگیر مراحل عفو متهمان و محکومان زندان‌ها

دستگاه قضا در مازندران پیگیر مراحل عفو متهمان و محکومان زندان‌ها

رئیس کل دادگستری مازندران در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به مقام معظم رهبری مبنی برعفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان واجد شرایط به منظور نظارت بر فرآیند اجرای عفو، در ندامتگاه زندان استان حضور پیدا کرد.

به گزارش کاسپین24 | حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، اظهار کرد: در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به مقام معظم رهبری مبنی برعفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان واجد شرایط به منظور نظارت بر فرآیند اجرای عفو، در ندامتگاه زندان استان حضور پیدا کرده و تعدادی از زندانیان آزاد شدند و روند آزادسازی نیز ادامه دارد.

رئیس دستگاه قضایی استان مازندران بر تسریع در شناسایی مشمولان عفو و آزادی آن‌ها تا قبل از ۲۲ بهمن، تأکید و از تلاش قضات دراین زمینه قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: در اسرع وقت و پس از ابلاغ دستورالعمل عفو، دستورات لازم به رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان و مدیرکل زندان‌های استان داده شد.

این مسئول قضایی در مازندران با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی، گره‌گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده‌های آن‌ها است، تصریح کرد: تداوم حل مشکلات زندانیان و فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.


منبع : ایسنا