۱۴:۲۵ ۱۴۰۱/۸/۱۷

دست داشتن عربستان در اغتشاشات

دست داشتن عربستان در اغتشاشات

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در طول یکماه گذشته نیز عربستان سعودی در مدیریت آشوب‌ها نقش قابل توجهی داشت .

به گزارش کاسپین24 | محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نقش سرویس‌های جاسوسی عربستان سعودی در آشوب‌های اخیر کشور اظهارکرد: سعودی‌ها همیشه در طول 43 ساله گذشته، تهدیدی برای انقلاب اسلامی بوده‌اند؛ در طول 8 سال دفاع مقدس نیز یکی از پشتوانه‌های اصلی رژیم صدام حسین از لحاظ مالی، عربستان سعودی بوده و در فتنه‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند.

وی افزود: یکی از محورهای کلیدی مقابله با جریان مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی، عربستان سعودی است که خوشبختانه همواره تیرشان به سنگ خورده و در میادین مختلف شکست خورده‌اند. در طول یکماه گذشته نیز عربستان سعودی در مدیریت آشوب‌ها نقش قابل توجهی داشت و دست این کشور برای دستگاه‌های امنیتی رو و مستندسازی شده است.

کریمی قدسی ادامه داد: شبکه سعودی ایران اینترنشنال گوی سبقت را گوی سبقت را از لحاظ خباثت از دیگر رسانه‌های فارسی زبان بیگانه ربوده است اما با اشراف اطلاعاتی نهادهای امنیتی، پروژه سعودی‌ها و دیگر سرویس‌های جاسوسی بیگانه با شکست مواجه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها به صورت خردمندانه با دشمنی‌ها برخورد کرده است. دشمنان نیز از خردمندی جمهوری اسلامی در حوزه مبارزه با دشمنانف آگاهی کامل دارند و همین موضوع باعث عصبانیت و وحشت آن‌ها شده است.


منبع: خبرگزاری دانشچو