۲۰:۴۲ ۱۴۰۰/۹/۳

دست واسطه ها را در بازار قطع می کنیم/ امیدآفرینی ماموریت بسیج

دست واسطه ها را در بازار قطع می کنیم/ امیدآفرینی ماموریت بسیج

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تشکیل قرارگاه تنظیم بازار گفت: با شناسایی گلوگاه ها و نظارت بر بازار، دست واسطه ها را قطع خواهیم کرد.

به گزارش کاسپین24 | سردار سیاوش مسلمی ظهر چهارشنبه در نمایش اقتدار بسیجیان در شهرستان قائم شهر ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه مکتب بسیج و شهید سلیمانی عاشورایی است، افزود: کسی که داعیه دار مکتب و تفکر بسیجی و شهید سلیمانی است باید در عمل و رفتار ولایتمدار باشد.

وی با اظهار اینکه دنیای اسلام امنیت را مدیون حاج قاسم است، ولایت پذیری محض را از ویژگی‌های شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: مسئولان باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرند و برخی‌ها با آنکه ادعای ولایت دارند ولی در عمل آن را نشان نمی‌دهند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری صرف لباس بسیجی پوشیدن نیست، مکتب و روحیه بسیجی را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: هر مسئولی در هر جایگاه و پست باید مردم را به انقلاب امیدوار کنند.

سردار مسلمی حضور به هنگام و عمل در میدان را از ویژگی‌های بسیجی یاد کرد و گفت: کار برای مردم وقت و زمان ندارد و خدمت به مردم بزرگترین کار در انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه بسیجی در هرمیدانی که وارد شد، تهدید را به فرصت تبدیل کرده است، اگر در عمل و رفتار فرهنگ بسیجی را نهادینه کنیم دشمن نمی‌تواند به انقلاب لطمه بزند.

وی یکی از مأموریت‌های بسیج را امیدآفرینی و ایجاد اعتماد در بین جامعه دانست و گفت: دشمن تمام تلاش خود را در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی به کار بسته تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

سردار مسلمی همچنین از تشکیل قرارگاه تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: بسیج مأموریت دارد برای ثبات بازار، با شناسایی گلوگاه‌ها دست واسطه‌ها را قطع کند.


منبع : مهر