۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۳۰

دلجویی مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا از بیماران کرونایی

دلجویی مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا از بیماران کرونایی

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در ادامه اقدامات این کانون برای جلوگیری از شیوع کرونا از بیماران کرونایی منطقه مهرگان نکا دلجویی و در جریان چگونگی حال بیمار و نیازمندی ها قرار گرفت.

به گزارش کاسپین۲۴| مجتبی چادرنشین گفت: توجه به هم نوع از تاکیدات دین اسلام است و یکی از وظایف کانون مساجد هم توجه به هم نوعان و دلجویی از آنان در ایام مختلف است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: صله رحم از دیگر تاکیدات اسلام است که در شرایط فعلی امکان صله رحم فراهم نیست از طریق تلفن جویای احوال بیماران و اعضای کانون هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تجمعی کانون‌ فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا برای سلامت اعضا و پیشگیری از کرونا همچنان لغو است، اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی و کنترل می شود.

چادرنشین گفت: برگزاری کارگروه پیشگیری از کرونا، جهت جلوگیری از شیوع این بیماری واگیر، رسیدگی به امور افراد بیمار کرونایی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و معیشتی، غربالگری و همچنین اهمیت سلامت اعضای کانون‌ برنامه‌هایی است که با قوت در کانون امام علی(ع) نکا در حال انجام است.

منبع:خبرگزاری شبستان