۱۵:۲۷ ۱۴۰۱/۸/۱۳

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در مازندران + تصاویر

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در مازندران + تصاویر

راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان، امروز در تمامی شهر‌های مازندران برگزار شد.

به گزارش کاسپین24 | خیابان های مازندران رنگ حضور گرفت و هر لحظه بر شمار مشتتاقان افزوده شد آنان آمده بودند تا از اصول و ارزش های نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

۵۰ روز گذشته حال مردم از بسیاری از هنجارشکنی ها آشوبگران ناخوش است از این رو به میدان آمدند تا بساط فتنه و فتنه گران را در هیم بپیچند و فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سردهند.

۱۳ آبان هر ساله مقارن با هفته و روز مازندران است و مردم دیار علویان بیش از هزار سال پیش اقدام به تشکیل اولین حکومت علوی شیعی کرده بودند و دین مداری و دین باوری ریشه در فرهنگ و قلب مردمانش دارد.

مراسم ۱۳ آبان امسال حال و هوایی دیگری دارد و دانش آموزان و دانشجویان در روز تعطیل خود را به صف های راهپیمایی کشاندند تا دوشادوش مردم فریاد استکبار ستیزی سردهند.



در راهپیمایی مردم ساری گروه سرود دانش آموزی آینده سازان سازمان دانش آموزی مازنذران به صورت زنده سرودی در حمایت از ایران خواندند، تعدادی از مردم نیز پلاکادرهایی در محکومیت جنیابات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با خود حمل کردند.نیروی انتظامی ساری نیز با استقرار اکیپ هایی در طول مسیر راهپیمایی به ایجاد نظم و برگزاری هرچه بهتر این مراسم پرداخت .مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مسوولان نظام را به حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دعوت کردند.

دانش آموزان مازندران سرود "سلام فرمانده" را خواندند و عشق و ارادت ویژه خود را به ولی فقیه نشان دادند .