۱۴:۵۵ ۱۳۹۶/۱/۱۹

راه اندازی ستاد مردمی و پویش گام سوم استقبال از روحانی در مازندران

راه اندازی ستاد مردمی و پویش گام سوم استقبال از روحانی در مازندران

همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران، ستاد مردمی استقبال از روحانی با حضور فعالان سیاسی ساری تشکیل شده است.

به گزارش کاسپین24؛ سه شنبه هفته جاری حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، مهمان مازندرانی ها است، در این راستا فعالان سیاسی اصلاح طلب و معتدل گرای مازندران با راه اندازی ستاد مردمی در ساری به استقبال از سفر رئیس جمهور رفتند.

این ستاد همچنین پویش مجازی استقبال از روحانی را راه اندازی کرده است.

مرضیه عبوری، مسئول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهور به مازندران بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و هدفمند به منظور حضور حداکثری مردم استان به ویژه مرکز مازندران در استقبال از رییس جمهوری تأکید کرد.

وی با بیان این که مردم مازندران در سال 92 با آن استقبال تاریخی و بی نظیر، فهم و شعور سیاسی خود را به اثبات رساندند، افزود: به حتم مردم مازندران به ویژه ساروی ها بار دیگر با حضور خود در روز سه شنبه حماسه ارزشمندی را در تاریخ این استان رقم خواهند زد.

عبوری با بیان این که این استقبال، برگ زرینی در تاریخ سرزمین علویان و بیانگر قدرشناسی مردم استان از دولت تدبیر و امید خواهد بود، بیان کرد: مردم فیهم و با شعور مازندران همواره ثابت کردند که به حواشی های سیاسی توجهی ندارند و با فکر، اندیشه، فهم و درک سیاسی بالای خود حماسه های ارزشمندی همچون خرداد 92 را رقم خواهند زد.

مسؤول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی سفر رییس جمهور به مازندران با بیان این که باید در این حضور حداکثری، انتظارات منطقی و جایگاه حقیقی استان را به کمال برسانیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در کنار بیان ضعف ها، کاستی ها و انتظارات به حق شور و نشاط عمومی نیز حفظ شود.

عبوری با بیان این که باید نشاط و شور انتخاباتی را در سطح استان حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزان و مسئولان ما باید در این مسأله تأمل بیشتری کنند تا با یک برنامه هدفمند از این سفر پیش روی نهایت استفاده و بهره برای استان گرفته شود./ایسنا