۱۴:۵۴ ۱۳۹۹/۳/۲۲
شهردار قائم شهر

راه اندازی موزه در قائمشهر مازندران تعیین تکلیف شد

راه اندازی موزه در قائمشهر مازندران تعیین تکلیف شد

در جلسه شورای اسلامی شهر و شهرداری قائمشهر درباره چگونگی راه اندازی موزه در قائمشهر تصمیم گیری شد.

به گزارش کاسپین24| نشست راه اندازی موزه در قائم شهر با حضور صالح زاده شهردار قائم شهر، فضلی رئیس و میرزایی عضو شورای اسلامی شهر و معاونین سرمایه گذاری، مالی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر در دفتر شهردار برگزار شد.

در این جلسه عباس صالح زاده شهردار قائم شهر با بیان اینکه جلسه امروز برای راه اندازی موزه در شهر قائم شهر با تاکید شورای اسلامی دوره پنجم برگزار گردید اضافه کرد:در سال 91-92 ما ساختمان شهرداری را بر اساس تفاهم نامه‌ای به میراث فرهنگی واگذار کردیم که متاسفانه به دلیل مسائل اقتصادی تا کنون اتفاقی رخ نداده است. ارزش میلیاردی ملک فوق الذکر در قبال اتفاقات مثبت فرهنگی ساخت موزه اولویتی ندارد و اینکه شهروندان با گذشته و مفاخر شهر خود آشنا شوند بسیار اتفاق مثبت و ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه باید معرفی شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس در اولویت قرار داشته باشد از تامین مالی احداث موزه خبر داد و گفت:شهرداری آمادگی کامل احداث و تجهیز موزه را بر اساس جلسات و نشست های تخصصی داراست.

 صالح زاده با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری باید طرح دقیق و منظمی از این موضوع به شهرداری ارائه نماید تصریح کرد:شهرداری آمادگی 100 درصدی اجرای این کار را دارد و ان شالله با اهتمام ویژه ای که همکاران ما در شورا و شهرداری دارند این پروژه با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی در کوتاه ترین زمان به مرحله اجرا برسد که متعاقبا نتایج آن به اطلاع شهروندان قائم شهر خواهد رسید.

منبع:ایسنا