۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران:

راه اندازی ۱۸۰ مرکز نیکوکاری تا پایان سال

راه اندازی ۱۸۰ مرکز نیکوکاری تا پایان سال

۱۸۰ مرکز نیکوکاری تا پایان امسال در مازندران راه اندازی می‌شود.

به گزارش کاسپین24|حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مراسم بهره برداری همزمان ۱۰ مرکز نیکوکاری در آمل، گفت: ۱۸۰ مرکز نیکوکاری تا پایان امسال در استان راه اندازی می‌شود.

او افزود: ۳۳ مرکز نیکوکاری دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش در شهر‌های استان راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام عالیشاه بر راه اندازی مراکز خیریه در هر محله تاکید کرد و گفت: شناسایی نیازمندان واقعی در محله‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات این خانواده‌ها با همکاری و مشارکت نیکوکاران و معتمدان محلی از مزایای راه اندازی مراکز خیریه محلی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: حدود ۱۰ درصد جمعیت استان معادل بیش از ۳۲۰ هزار نفر زیرپوشش این نهاد قرار دارند و مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

محمدعلی علیپور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل نیز در مراسم بهره برداری همزمان ۱۰ مرکز نیکوکاری این شهرستان گفت: با افتتاح این ۱۰ مرکز شمار مراکز نیکوکاری در آمل به ۱۷ مرکز افزایش یافت.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با بیان اینکه مراکز نیکوکاری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت خواهند کرد، افزود: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری توسعه و نهادینه سازی فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی خیران محلی، شناسایی نیازمندان واقعی درمحله‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات این خانواده‌ها با همکاری ومشارکت نیکوکاران و معتمدان محلی است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان