۱۸:۰۴ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

ردپای سرویس‌های جاسوسی

ردپای سرویس‌های جاسوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت در مدارس خبر داد و گفت: دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.

به گزارش کاسپین24 | عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:دشمنان به صورت سریالی در کشور با هدف ایجاد اغتشاشات و تجزیه ایران در حال توطئه هستند و هر بار نیز سرشان به سنگ می خورد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماجرای اغتشاشات اخیر نیز رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها و جدا کردن صف خودشان از اغتشاشگران تیر خلاصی بر قلب دشمنان بود.

سعادتی ادامه داد: دشمنان بعد از ماجرای اغتشاشات چند سناریو مانند انقلاب دلار، ایجاد نارضایتی عمومی در بین مردم و بدحالی دانش آموزان در مدارس را کلید زدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنها۲۵۰ مدرسه کشور را هدف گذاری کردند ،گفت: عوامل بدحالی دانش آموزان در ۷ استان دستگیر شدند و اعتراف کردند که از طریق فضای مجازی هدایت می‌شدند

سعادتی با بیان اینکه ردپای رژیم صهیونیستی، سرویس های جاسوسی، منافقین و سلطنت‌طلبان در این جریان کاملا مشهود است، ادامه داد: اینکه ماده‌ای را روی وسایل گرمایشی مدارس بگذارند و از این طریق به فرزندان معصوم‌ آسیب برسانند نشان می دهد این افراد به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به خباثت آنها پی بردند و دشمنان نیز بدانند با این کارها نه تنها مردم از نظام و کشور دلسرد نمی‌شوند بلکه محکم‌تر از قبل جهت حفاظت از این نظام و انقلاب در صحنه می‌ایستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگیرشدگان در ماجرای بدحالی دانش آموزان اکنون در مرحله بازجویی هستند، افزود: عاملان این جنایت طبق فرموده مقام معظم رهبری بعد از اثبات جرم به شدّت به سزای اعمالشان خواهند رسید.


منبع : باشگاه خبرنگاران