۱۴:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۱۲
سینا قربانی

رسانه ابزاری برای نفوذ اجتماعی نظام سلطه در ایران

رسانه ابزاری برای نفوذ اجتماعی نظام سلطه در ایران

سینا قربانی کارشناس ارشد مطالعات فرهنگ و رسانه معتقد است نظام سلطه با ایجاد شبکه های تلویزیونی و مجازی با بکارگیری تکنیک های رسانه‌ای به دنبال نفوذ اجتماعی در ایران است

به گزارش کاسپین24| سینا قربانی کارشناس ارشد مطالعات فرهنگ و رسانه معتقد است نظام سلطه با ایجاد شبکه های تلویزیونی و مجازی با بکارگیری تکنیک های رسانه‌ای به دنبال نفوذ اجتماعی در ایران است.

این نفوذ اجتماعی به عنوان تاکتیک بلند مدت نظام سلطه بر علیه باورها و ارزش های مردم ایران از طریق رسانه های ضد ایرانی سال ها است که در حال انجام می باشد.

قربانی می گوید: وجود حکومتی دینی با تاکید بر تقابل با نظام سرمایه داری و ارزش های سکولاریستی،خطری جدی برای آرمان های نظام سیاسی غرب ایجاد کرده است؛از این رو دستگاه های عملیاتی غرب در صدد دگرگونی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی معتقد است:دستگاه های عملیاتی غرب با توسل به ابزار رسانه قصد به چالش کشیدن سیاست های جمهوری اسلامی ایران را در جهان دارند و متغیرهای گوناگونی همانند اباهه گرایی رفتاری،حجاب بانوان،تغییر سبک زندگی اسلامی ،تغییر نگرش های فرهنگی،خروج از باورها و ارزش ها،تحمیل ارزش های سکولاریستی،تفکیک قومیتی برعلیه اتحاد و .... را دنبال می کنند.

سینا قربانی،گفت:دستگاه های عملیاتی غرب با بکارگیری تکنیک های اعتماد سازی،انحراف،برجسته سازی،حذف عمدی،ایجاد شک،عواطف مخاطب و ..... با توسل به ابزار رسانه در حال نفوذ اجتماعی برای به چالش کشیدن سیاست های انقلاب اسلامی هستند.