۲۲:۳۹ ۱۳۹۶/۲/۴
صاحب امتیاز پایگاه خبری کاسپین24 عنوان کرد:

رسانه های سالم اندیشه ساز و رسانه های ناسالم مخرب اندیشه مردم هستند

رسانه های سالم اندیشه ساز و رسانه های ناسالم مخرب اندیشه مردم هستند

صاحب امتیازپایگاه خبری کاسپین24،گفت:رسانه های سالم اندیشه ساز و رسانه های ناسالم مخرب اندیشه مردم هستند.

به گزارش کاسپین24 از ساری؛سینا قربانی در نشست جمعی از فعالین رسانه ای و کانال های تلگرامی با دادستان مرکز مازندران با اشاره بر اینکه ساختارهای سیاسی،اجتماعی،اقتصادی....در هر کشوری بر اساس اندیشه های جمعی مردم آن کشور شکل می گیرد،اظهار کرد:مطبوعات به عنوان رسانه های اندیشه ساز،در هدایت جامعه و شکل پذیری ساختارهای اداره کنند آن نقش اساسی دارند.

مدیرمسئول پایگاه خبری کاسپین24،تصریح کرد:مطبوعات از ارکان قوی و خدشه ناپذیر هدایت هر جامعه ای است و به همان میزان که رسانه های سالم و سازنده در رشد،هدایت و تبیین اندیشه های ملی و مذهبی یک ملت موثر هستند،رسانه های ناسالم و مخرب نیز در گمراهی اندیشه های یک جامعه نقش دارند.

وی در این نشست با اشاره بر اینکه دارا بودن دادستان ویژه جرایم رایانه ای و شعبه ای برای رسیدگی به جرایم رسانه ای مازندران اتفاق نادری در دادگستری استان است،اظهار کرد: جرایم مطبوعاتی مازندران در شعبه تخصصی رسیدگی می شود که این در واقع بخشی از تشریفات قضایی است که قانون گذار به واسطه اصل آزادی بیان برای مطبوعات فراهم نموده است.

قربانی در پایان ضمن تقاضا از دادستان مازندران در بحث برخورد با مدیران متخلف،خاطرنشان کرد:عده ای به واسطه مسئولیتشان قصد دارند جلوی برخی از اقدامات قانونی خبرنگاران را بگیرند که ضرورت است با این مدیران برخورد شود.