۱۳:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۱

رشید در نساجی

رشید در نساجی

رشید مظاهری گلر فصل گذشته پیکان تهران با عقد قراردادی دو ساله راهی نساجی مازندران شد.

به گزارش کاسپین24 |  تیم فوتبال نساجی مازندران که سومین نماینده ایران در رقابت‌های فصل آینده لیگ‌قهرمانان آسیا خواهد بود و باید در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر خلیج‌فارس و همچنین جام‌حذفی با حریفان دیدار کند این روزها با قدرت خریدهای تابستانی خود در پنجره نقل‌وانتقالات را انجام می‌دهد.

امید شهر خسته پس از اینکه نیمکت سرمربی‌گری را به سیدمهدی رحمتی داد، سه بازیکن نیز (امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده و محمود قائدرحمتی) از آلومینیوم اراک خرید و امروز با جذب یک بازیکن باتجربه در پست دروازه‌بانی، به تقویت خود برای فصل آینده مسابقات ادامه داد.

بدین ترتیب محمدرشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پیکان تهران با عقد قراردادی رسمی به‌مدت دو فصل به عضویت تیم فوتبال نساجی مازندران درآمد.

مظاهری که در تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، تراکتور تبریز، استقلال تهران و سپاهان اصفهان نیز تجربه بازی کردن دارد به‌عنوان یک گلر باتجربه برای کمک به نساجی در آسیا راهی قائمشهر شد.

همچنین صابر حردانی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران که از یک‌ فصل و نیم گذشته در این تیم حضور دارد، با نظر سیدمهدی رحمتی و طی توافقی با صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

سرمربی و مدیرعامل جدید نساجی پای صحبت با اصحاب رسانه

نشست خبری صادق درودگر مدیرعامل باشگاه و سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی روز شنبه در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار خواهد شد.

با توجه به برنامه‌ریزی باشگاه و همچنین کادر فنی تیم فوتبال نساجی، جهت روشن شدن افکار عمومی از سیاست‌ها برای فصل پیش‌رو و همچنین حضور آبرومندانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صادق درودگر گزارشی از فعالیت‌های نقل و انتقالات و اقدامات گسترده صورت‌گرفته برای تجهیز ورزشگاه شهید وطنی، اقدامات صورت‌گرفته از زیرساخت‌ها، حمایت‌های مالک باشگاه و ... به اصحاب رسانه و هواداران ارائه خواهد کرد.

همچنین سیدمهدی رحمتی در این نشست خبری پیرامون مسائل مختلف از جمله حضور در قائمشهر، زمان شروع تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم، دلایل جذب بازیکنان و ... پاسخگوی نمایندگان رسانه خواهد بود.

تمرین در مازندران، آیا ادامه‌دار خواهد بود

در حالی که سال‌هاست نساجی در تهران تمرین می‌کند، اما با روی کار آمدن مدیریت و کادرفنی جدید، تصمیم گرفته شد تا نساجی برای یک هفته در قائمشهر تمرین کند.

پس از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی باشگاه نساجی در فصل ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ و بررسی اهداف و برنامه‌های جاری، خُرد و کلان، با پیشنهاد سیدمهدی رحمتی و موافقت باشگاه، تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران از ابتدای هفته آینده در شهر قائمشهر آغاز خواهد شد.

با توجه به برنامه اعلام‌شده از سوی رحمتی، تمرینات نساجی از روز سوم تیرماه در قائمشهر برگزار خواهد شد و اعضای تیم تا پایان هفته در این شهر تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

باید صبر کرد و دید، آیا تمرینات نساجی برای همیشه به مازندران خواهد آمد یا فقط برای دلبری کردن، مهدی رحمتی تمرین تیمش را برای تمرینات پیش فصل به مازندران آورده است!


منبع : فارس