۲۰:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۱۳
استاندار مازندران:

رفع ۱۰۰درصدی نقاط حادثه خیز در جاده‌های مازندران

رفع ۱۰۰درصدی نقاط حادثه خیز در جاده‌های مازندران

استاندار مازندران گفت: برنامه‌ریزی دولت رفع ۱۰۰درصدی نقاط حادثه خیز در جاده‌های مازندران باهدف افزایش رفاه و تسهیل در تردد هموطنان است.

به گزارش کاسپین24 | سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی استان به همراه سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور افزود: حضور معاون اول رئیس جمهور در مازندران در نوروز امسال و بازید آقای مخبر از جاده کندوان نشان از دغدغه دولتمردان برای رفع مشکلات زیرساختی محورهای استان دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سطح ملی و استانی کارهای خوبی برای توسعه راه های استان در دست انجام است که این روند با تلاش مضاعف باهدف اصلاح ۱۰۰درصدی نقاط حادثه‌ خیز استان ادامه می یابد.

استاندار مازندران اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده مسیر ترافیکی مناسبی از سوی فراجا طراحی شد تا در این جاده ارتباطی شاهد ترافیک روان باشیم.

حسینی پور افزود: روز گذشته بازدید هوایی از جاده هراز تا محدوده نزدیک به امامزاده هاشم داشتیم که اقدامات و عملیات انجام شده قابل قبول است هرچند امیدواریم با آرامش کامل مسافران و مردم مسیر سفر را انتخاب کنند تا در فرصت باقیمانده تعطیلات نوروزی در سال جدید مسافران و گردشگران با اطمینان خاطر مازندران را ترک کنند و به مقاصد خود برسند.

استاندار مازندران بیان کرد: در طول مسیر ارتباطی هراز، جاده های کندوان، فیروزکوه و سوادکوه بیش از ۹۰ درصد جاده ترمیم شده و کمتر از ۱۰ درصد باقی مانده است که سعی داریم بخشی از اعتبارات با استفاده از مولدسازی در استان و بخشی دیگر نیز از طریق بودجه ملی بتوانیم باقیمانده ترمیم جاده ها را انجام دهیم که مردم با خیال آسوده و راحت در مسیرهای مواصلاتی تردد داشته باشند.


منبع : ایرنا