۱۲:۳۲ ۱۴۰۰/۵/۲۵

رقبای کشتی گیران مازنی در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شدند

رقبای کشتی گیران مازنی در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شدند

مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان عصر دیروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد و کشتی گیران مازنی رقبای خود را شناختند.

به گزارش کاسپین24| مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در حالی از ۲۵ تا ۳۱ مردادماه در شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود که در ترکیب ۱۰ نفره تیم ملی، ۶ کشتی گیر مازندرانی حضور دارند که امروز و فردا، وارد کارزار می‌شوند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد بهشهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با امیدجان جلال اف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان کشتی گیران آذربایجان و قزاقستان می‌رود. در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند. رحمان فردا کشتی دارد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نوروا بوکاسا از کنگو می‌رود و در صورت شکست این کشتی گیر، یکی از کشتی گیران کشور‌های بلاروس، مصر، مولداوی و امارات متحده عربی حریف وی در دور سوم خواهد بود. در این وزن ۲۲ نفر شرکت کرده اند. حسن امروز روی تشک می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی تنکابنی در دور اول با بریس آندونیان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران کنگو و گواتمالا می‌رود. در این وزن ۲۱ کشتی گیر حضور دارند. عرفان کشتی‌های خود را از امروز شروع می‌کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی جویباری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دانل واشینگتون از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران مصر و آلمان می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر شرکت کرده اند. محمد امروز روی تشک می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور جویباری در دور نخست با جاشوا مورودیون از آلمان مبارزه می‌کند و در صورت شکست این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان هند و روسیه مصاف خواهد داد. در این وزن ۱۴ شرکت کننده حضور دارد. امیرحسین روز سه شنبه فردا کشتی‌های خود را شروع می‌کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم علی اکبرپور بابلی در دور اول با ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران کشور‌های ترکیه و روسیه می‌رود. در این وزن ۱۵ نفر شرکت کرده اند. علی فردا روی تشک می‌رود.


منبع: باشگاه خبرنگاران