۱۳:۵۳ ۱۴۰۰/۱/۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مشکل گشا است

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مشکل گشا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهگشای مشکلات کشور است، خواستار توجه همه بخش ها به این فرامین شد.

به گزارش کاسپین24 | حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ و اعیاد شعبانیه و با اشاره به پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب و بیانات بسیار ارزشمند و راهگشای معظم له در اولین روز از عید نوروز با ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، اظهار داشت: همه بخش‌های مختلف کشور برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و ایجاد رونق اقتصادی باید با وحدت و همدلی برنامه ریزی کنند و رهنمودهای بسیار ارزشمند و راهگشای رهبری معظم انقلاب می‌تواند بسیاری از مشکلات در کشور را رفع کند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، افزود: راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعار سال مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در ابتدای سال است و همه مسئولان و بخش‌های حاکمیتی و دولتی و اجرایی کشور باید متناسب با شعار سال و رهنمودهای معظم له برنامه ریزی و تلاش کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت درون کشور و اتکاء به نیروی جوان و دانشمندان و نخبگان کشور در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: بیش از چهل سال است مستکبران و دشمنان ایران اسلامی با شدیدترین تحریم‌های ظالمانه درصدد تسلیم کردن مقاومت ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی هستند که همواره در این تقابل با شکست مفتضحانه روبرو شده‌اند و ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه پیروز میدان‌های سخت بوده و است.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش تولید ملی و توجه به اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم، تاکید کرد: تحقق شعار سال و جهش تولید نیازمند توجه به اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد کشوراست و تولید می‌تواند مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش اقتصادی و رونق آن باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های بی نظیر جمهوری اسلامی در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی پرچم دار مردم سالاری دینی در جهان است و مشارکت ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در انتخابات آینده مشت محکمی خواهد بود بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه‌های مازندران در پایان با اشاره به وجود مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی در سال‌های اخیر، بیان داشت: به تعبیر رهبری معظم انقلاب، علاج مشکلات کشور یک دولت جوان، انقلابی و جهادی است و همواره اعتماد به جوانان و نخبگان و دانشمندان جوان در عرصه‌های مختلف کشور اعم از علمی، هسته‌ای، نظامی و.... منشأ برکات و موفقیت‌های بی نظیری بوده است و قطعاً در حوزه اقتصاد هم باید در بخش‌های اجرایی کشور از این مهم بهره گیری کرد و مشکلات را پایان داد و اقتصاد کشور را از این شرایط خارج کرد.



منبع: مهر