۲۲:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۹
دبیر جشنواره مطبوعات مازندران مطرح کرد

روزنامه نگاران شیوه‌نامه جشنواره را مطالعه کنند

روزنامه نگاران شیوه‌نامه جشنواره را مطالعه کنند

دبیر جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مازندران شیوه‌نامه هشتمین جشنواره مطبوعات را اعلام کرد.

سینا قربانی در گفتگو با خبرنگار کاسپین۲۴،با اشاره به شیوه‌نامه هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران،گفت:روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان مازندران که در نمایندگی نشریات سراسری، منطقه ای، استانی،محلی یا خبرگزاری ها و همچنین پایگاه های خبری فعالیت می کنند،می توانند در هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران شرکت کنند.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران،اظهار داشت:آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می شود و آثاری در جشنواره شرکت داده خواهد شد که در فاصله زمانی 16 خرداد 1397 لغایت 15 آذر 1398 در یکی از سرپرستی های نشریات سراسری، نشریات استانی،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مازندران منتشر شده باشد.

وی با اشاره بر اینکه هر متقاضی میتواند تنها در 2 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد، بیان داشت:در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و مابقی را حذف خواهد نمود.

سینا قربانی،تصریح کرد:آثاری در جشنواره پذیرفته میشود که اصل صفحه منتشره رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت عدم درج نام اثر باید توسط سرپرست یا مدیرمسئول مهر و امضاء گردد.

وی افزود:هیئت داوران در هر یک از بخش ها 3 اثر را به عنوان اثر برگزیده برای تقدیر در مراسم اختتامیه انتخاب می کنند و آثاری پذیرفته خواهد شد که در محور های اعلام شده ارائه شود.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران،خاطرنشان کرد:مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.