۲۳:۰۶ ۱۳۹۶/۲/۱۱
رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر رئیسی در آمل،عنوان کرد:

سایه جنگ را ملت انقلابی از کشور دور کرده است نه دولت/ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در آمل افتتاح شد

سایه جنگ را ملت انقلابی از کشور دور کرده است نه دولت/ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در آمل افتتاح شد

رئیس ستاد حامیان مردمی آیت الله رئیسی در آمل،گفت: سایه جنگ را ملت انقلابی از کشور دور کرده است نه دولت.

به گزارش کاسپین24 از آمل،یدالله اکبرزاده شامگاه امروز در افتتاح ستاد مرکزی آیت الله دکتر رئیسی در آمل،اظهار داشت:تلاش جدی انجام شد تا کسانی که علاقمند به حضور آیت الله رئیسی در انتخابات هستند در سطوح مختلف از آنان در ستاد مرکزی استفاده شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حامیان مردمی آمل،گفت: از امشب ستاد انتخاباتی این کاندیدای رییس جمهوری آغاز به کار می‎کند که البته ستاد انتخاباتی ایشان علاوه بر شهر آمل در شهر امام زاده عبدالله،شهر دابودشت و نیز چهار بخش شهرستان آمل در روزهای آینده تشکیل خواهد شد.

فرماندار اسبق آمل،افزود: باور ما این است که باید از تمام ظرفیت‎هایی که دلسوز کشور و شهرستان هستند و علاقمند به حضور دکتر رئیسی برای ریاست جمهوری هستند در ستاد انتخاباتی  استفاده کنیم و متواضعانه دستمان را به سوی آنها برای کمک دراز می کنیم.

رئیس ستاد حامیان مردمی شهرستان آمل،تصریح کرد: ستاد مرکزی، ستاد حمایت و هدایت از حرکتهای مردمی است که از آیت الله دکتر رئیسی حمایت می‎کنند.

اکبرزاده،بیان کرد:دولت شعار می دهد مبنی بر اینکه سایه جنگ را از کشور دور نموده است که این شعار از ابتدا کذب است و همگان شاهد هستند که سایه جنگ به واسطه رشادت های مردم انقلابی و شهدای مدافع حرم است که از این کشور دور شده است و کسی اجازه دست اندازی به مواضع جمهوری اسلامی ایران ندارد.