۱۳:۲۰ ۱۴۰۱/۷/۱۵
ویدیو

سلاح های مرگباری که از آشوبگران در مازندران کشف شد

سلاح های مرگباری که از آشوبگران در مازندران کشف شد

فرمانده سپاه کربلای مازندران از کشف تعداد زیادی سلاح‌های سرد و گرم و تجهیزات دست ساز از اغتشاشگران در این استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | بخشی از اقلام متنوع شامل سلاح های گرم و سرد کشف شده از آشوبگران در مازندران با همت سپاه کربلا به نمایش گذاشته شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اشاره به کشف اقلام زیادی از انواع سلاح‌های گرم و سرد از آشوبگران در استان، هدف آنان را تخریب و براندازی اعلام کرد.

وی ادامه داد: سلاح‌های سرد و دست ساز زیادی از اغتشاشگران کشف شده است؛ همچنین از این افراد مشروبات الکلی، مواد مخدر و انواع و اقسام نقاب و سلاح های دست ساز کشف شده و به دنبال آن تا بتوانند نهایت ضربه را به افراد بزنند.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: برخی اغتشاشگران دختر با پنهان کردن وسایل دست ساز زیر شال خود، درصدد مجروح کردن ماموران حافظ امنیت بودند.

سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: اغتشاشات اخیر یک جنگ رسانه‌ای است که استکبار جهانی بر علیه ایران عزیز شروع کرده است؛ هرچه از این فضا فاصله می گیریم و به عمق این مسایل ورود پیدا می‌کنیم، متوجه می‌شویم که دشمن با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به دنبال ضربه زدن بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: دشمن با بهره‌گیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران عزیز و غفلت‌هایی که در حوزه فرهنگی در دو سه سال گذشته به واسطه شیوع کرونا در ایران به وجود آمد، تلاش کرد تا بتواند یک اغتشاش و یک فتنه جدید را با یک وضعیت جدید در ایران راه انداری کند.