۲۰:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۲۷
فرمانده سپاه کربلا:

سپاه حامی تولید است/ دولت انقلابی راه حل رفع مشکلات

سپاه حامی تولید است/ دولت انقلابی راه حل رفع مشکلات

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: سپاه حامی تولید است.

به گزارش کاسپین24 | سردار سیاوش مسلمی در نشست هم اندیشی با مدیران کارخانجات و مراکز تولیدی استان با حضور خانواده معظم شهید یزدان خواه شهید شاخص جامعه بسیج کارگری استان ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اینکه اگر مدیران و تصمیم گیران در جنگ اقتصادی روحیه جهادی داشتند، مشکلات قابل حل است، افزود: تولیدکنندگان از دستاوردهای انقلاب هستند و سپاه در تلاش است از این دستاوردها صیانت کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، اضافه کرد: سپاه افتخار می‌کند در حوزه جنگ اقتصادی از تولیدکنندگان حمایت کند و به این حمایت مفتخر است.

سردار مسلمی با بیان اینکه هر مدیری با روحیه جهادی برای تولید تلاش کند، جای قدردانی دارد، ادامه داد: مشکلات اقتصادی در حوزه تولید زیاد است اما مدیران با روحیه مقاومت سنگر را حفظ کردند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر ضعف قانونی، خاطرنشان کرد: می‌توان با اصلاح قانونی موانع تولید را برطرف کرد. سردار مسلمی با تاکید بر اینکه نظام بانکی باید پیشران در بخش تولید باشد، یادآور شد: یکی از موانع تولید نظام بانکی رانتی است که باید این نظام بانکی اصلاح شود.

سردار مسلمی در ادامه به انتخابات هم اشاره کرد و گفت: عده‌ای عامدانه به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات اولویت ما است، خاطرنشان کرد: دغدغه مردم معیشتی است، لذا باید تلاش کنیم این اعتمادی که بین سپاه و مردم به وجود آمده، برای رفع دغدغه مردم هزینه شود.

سردار مسلمی راه حل مشکلات را دولت جهادی و انقلابی دانست و افزود: ما نیاز به یک دولت فساد ستیز داریم که جلوی رانت‌ها را بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رسانه‌های معاند درتلاش هستند تا انتخابات ایران را تحریم کنند، اضافه کرد: هجمه رسانه‌های معاند این روزها به اوج خود سیده است تا مردم را از رأی دادن منصرف کنند.

سردار مسلمی حضور حداکثری را باعث اقتدار نظام دانست و گفت: حضور مقتدرانه نظام در بین الملل ناشی از حضور حداکثری است و هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار ایران بیشتر می‌شود.


منبع: مهر