۲۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
رئیس بسیج جامعه زنان

شهدا الگوی درستی برای نظام تعلیم وتربیت هستند

شهدا الگوی درستی برای نظام تعلیم وتربیت هستند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با تاکید براینکه نظام تعلیم وتربیت نیازمند الگوهای درست است، گفت: هر شهید قابلیت الگوسازی برای جوانان وفرزندان ما دارا است.

به گزارش کاسپین24 | مینا بیانانی عصر سه شنبه در آئین پیش کنگره ملی شهدای دانش آموز دختر در ساری با اظهار اینکه در نظام تعلیم وتربیت برای قرارگرفتن در مسیر درست باید الگوهایی را در حوزه عمل معرفی کنیم تا انطباق درستی بین حوزه عمل واندیشه و عمل و اجرا ایجاد شود، افزود: هر انسانی متناسب با برداشت‌های خود از موفقیت الگوهایی را در مسیر زندگی انتخاب می‌کند.

وی ادامه داد: مکتب اسلامی الگوهایی برای جامعه معرفی می‌کند و آنچه در الگوهای اسلامی شاهد هستیم، مقابله با مکاتب مادی و غیرالهی است.

وی تصریح کرد: اگر در نظام تعلیم وتربیت دنبال معرفی الگوهای متناسب هستیم باید شهدا را به عنوان الگو به دانش آموزان وفرزندان معرفی کنیم.

بیابانی یادآور شد: باید شهیدان را به درستی به جامعه و فرزندان خود معرفی کنیم و در این مسیر نورانی، تحقق تمدن نوین اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانش آموزان با الگوگیری از شهدا می‌تواند در مسیر جامعه مهدوی برای رسیدن تمدن نوین اسلام گام بردارند.



منبع: مهر