۱۳:۴۳ ۱۳۹۶/۱/۱۵
شهردار آمل مطرح کرد:

شهرداری آمل به رتبه 10 ارتقا یافت

شهرداری آمل به رتبه 10 ارتقا یافت

شهردار آمل از ارتقای رتبه شهرداری آمل از رتبه ی 9 به 10 خبر داد و گفت : سالیان سال این موضوع مسکوت شده بود و الحمدا... موافقت آن را گرفتیم و قطعا تا هفته ی آینده در وزارت کشور به امضا خواهد رسید .

به گزارش خبرنگار کاسپین24 از آمل؛ احمد امیر سلیمانی در دیدار نخست سال 96 شهردار آمل و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهرآمل اظهار کرد: در بحث بودجه سال 95 با همه ی کمی ها و کاستی ها، پایان سال پایان بسیار خوبی بود و 118 میلیارد تومان از بودجه سال 95 محقق شد که متمم آن را تقدیم شورا خواهیم کرد .
شهردار آمل با اشاره به اینکه در راستای تعریض خیابان امام رضا (ع) 8 واحد تجاری را تملک کردیم و تا پایان هفته جاری عملیات تخریب ، زیرسازی و آسفالت آن را انجام خواهیم داد تصریح کرد: کارهای ما نمایشی نیست و تاکنون هیچ سخنی نگفتیم مگر آن که آن را عملیاتی و اجرایی کرده باشیم .
امیرسلیمانی با بیان اینکه در سال های اخیر عملکرد بی نظیر شورا و شهرداری با اجرای پروژه های عظیم رضایت شهروندان را به دنبال داشته است گفت: مدیران سال های آتی نیز گواهی خواهند داد چنین اتفاقاتی که در شهر رخ داده عادی نیست و بازگشایی محورهایی که مردم سالیان سال در شهر آرزو داشتند جز با نیت خیر، جرات ، تجارب و پاکدستی به بهره برداری نمی رسید.
وی یاد آور شد: ما بارها اعلام کردیم که هر کسی در این شهر اعم از رسانه ها و غیر رسانه ها واقعا اگر پرونده فسادی وجود دارد را عنوان کنند.
شهردار آمل ادامه داد: بیش از 700 میلیارد تومان تاکنون در دوره مدیریتی بنده هزینه شده که برای یک ریال آن هم توضیح داشته و این جزو افتخارات من و مدیرانم است.
وی از حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و گفت : به نظر بنده شورای شهر آمل جزو بهترین شورای شهر استان مازندران است .
امیر سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش به تغییر ساختاری سازمان های شهرداری آمل اشاره کرد و گفت : بعضی تغییرات در سال 95 اعمال شده و بعضی دیگر به دلیل کثرت کار در وزارت کشور به ماه فروردین موکول شده است و امیدوارم با همت مجموعه مدیریت شهری سازمان های جدیدالتاسیس خودمان را راه اندازی کنیم .
شهردار آمل افزود : در بحث دو منطقه ای کردن شهر آمل از حمایت اعضای شورا تشکر کرد و افزود: وقتی روند وصول پرونده های بدهکار را رصد می کنیم می بینیم که اوضاع ما با تمرکز مدیران مناطق خوب شده و توانستیم بخشی از پرونده های بدهکار را وصول کرده و آن را در راستای آبادانی شهر هزینه کنیم.