۱۹:۱۷ ۱۳۹۶/۱/۱۷

شهردار آمل اهانت اخیر به آیت الله جوادی آملی را محکوم کرد

شهردار آمل اهانت اخیر به آیت الله جوادی آملی را محکوم کرد

شهردار آمل در پی اهانت مرتضی عزتی عضو هیئت موسس انجمن علمی اقتصاد اسلامی به آیت الله جوادی آملی که برگرفته از نگاه سکولار به مسائل اقتصادی بوده را محکوم کرد.

به گزارش کاسپین24 از آمل؛شهردار آمل در پی اهانت مرتضی عزتی عضو هیئت موسس انجمن علمی اقتصاد اسلامی به آیت الله جوادی آملی که برگرفته از نگاه سکولار به مسائل اقتصادی بوده را محکوم کرد.


در متن بیانیه محکومیت این اهانت از سوی احمد امیر سلیمانی آمده است:


آموزه های اسلامی در تمامی طیف های زندگی مادی به قدری گسترده است که حتی بر اقتصاد ، شهرسازی و ... نیز با جزئیات پرداخته است.قرآن کریم بارها به صورت صریح به اهمیت اقتصاد ، تولید و کسب و کار اشاره داشته و برای رسیدن مومنان به سعادت دنیوی و اخروی رهنمود های جهان شمولی دارد.
تلاش های فیلسوف بزرگ جهان اسلام و مفسر قرآن کریم حضرت آیت الله جوادی آملی در اشاعه آموزه های ناب اسلام به مسلمانان به قدری عیان است که سخنان و نوشته های این عالم در اقتصاد کنونی جامعه ما راه نجات شناخته شده است.اظهارات مرتضی عزتی که خود عنوان ریاست انجمن علمی اقتصاد اسلامی را عهده دار است ناشی از نفوذ دیدگاه های سکولار و جدایی دین از سیاست در تفکر برخی از اقتصاد خوانده های این کشور است. دقت نظر آیت الله جوادی آملی در کتاب پر فروغ مفاتیح الحیاه بویژه در فصل چهارم به گونه ای است که خط مشی اصلی هر جامعه ای را برای داشتن اقتصادی اسلامی و آرمانی با سهل ممتنع مشخص کرده است . اینجانب به عنوان یک خدمتگزار مردم اهانت اخیر به نظرات الهی آیت الله جوادی آملی را محکوم نموده و ابراز پشیمانی و عذرخواهی اهانت کننده به این عالم بزرگوار را یک امر مهم می دانم.باشد در پرتو عنایت الهی ما مسئولان با بهره گیری از رهنمودهای عالمان جلیل القدر جهان اسلام راه سعادت دنیوی و اخروی مردم ایران اسلامی را هموار سازیم.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل