۱۸:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۲۳
سردار میرشکار مطرح کرد:

صاحبان حقوق نجومی و اختلاس‌گران از مسئولان جدا هستند

صاحبان حقوق نجومی و اختلاس‌گران از مسئولان جدا هستند

سردار میرشکار گفت:صاحبان فیش‌های حقوق نجومی و اختلاس‌گران از مسؤولان جدا هستند.

به گزارش کاسپین24؛سردار علیجان میرشکار در گردهمایی مشترک رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص) با عنوان خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی، اظهار کرد: رزمایش نماشگر اقتدار عاشورایی نیروهای انقلابی مقابل کفر و ایادی استکبار است تا بیشتر از گذشته اقتدارمان لرزه بر اندام استکبار بیاندازد.

وی افزود: با قرار گرفتن بدن‌های بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی و در کنار هم قرار داشتن، لازم است تا قلوب را به هم نزدیک کنیم و پیوند بزنیم.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید همه هم‌صدا با هم، با همدلی، هم‌صدایی و هم‌زبانی در دفاع از نظام و مکتب اسلامی و کشورمان بکوشیم، تصریح کرد: امروزه آموزه‌های ما از حضرت عباس(ع) بوده و باید همه در راه دفاع از حرم اهل بیت تلاش کنیم.

میرشکار با اعلام اینکه هم‌اکنون ایران اسلامی حرم اهل بیت است و 80 میلیون ایرانی اهل حرم هستند، بیان کرد: باید تک تک بسیجیان و همه افراد برای خدمت به اهل حرم پا به رکاب ولایت و رهبر انقلاب اسلامی در میدان حاضر باشیم.

*صاحبان فیش‌های حقوق نجومی و اختلاس‌گران از مسؤولان جدا هستند

وی با اعلام اینکه دوگانگی و دودستگی مسؤولان در شهرستان آمل بسیار نگران‌کننده و باعث رنجش خاطر است، تصریح کرد: این دودستگی رنج‌آور تنها برای حفظ میز، جایگاه و منافع خودشان است.

میرشکار با بیان اینکه لازم است این روزها مسؤولان همانند بسیجیان در یک خط و کنار هم گام بردارند و با وحدت و یکپارچگی کار در راه خدمت به مردم و رضایت خالق را در نظر بگیرند، گفت: نیروهای انقلابی شهر نیز باید در کنار هم با تقویت یکدیگر در راه اطاعت از ولایت بدون در نظر گرفتن درجات و جایگاه باشند و ما هم در کنار و حامی مسؤولانی هستیم که حافظ ارزش‌ها، افزایش قدرت نظام و گام برداشتن در مسیر ولایت باشند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان در خارج مرزها علیه ایران اسلامی کاری نمی‌توانند از پیش ببرند و ضربه‌ای بزنند هر چند امروزه ضربه از بی‌تدبیری برخی مسؤولان و مدیران داخل نظام می‌خوریم و وظیفه داریم از همه نهادها و دستگاه‌ها مطالبه‌گیری کنیم.

*امروزه در اروند فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قرارداریم

وی تجمع بسیج را دفاع از حرم اهل بیت دانست و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران حرم اهل بیت بوده و مردم کشورمان اهل حرم هستند.

میرشکار صاحبان فیش‌های حقوقی نجومی و اختلاس‌گران را از مسؤولان جدا دانست و یادآور شد: این‌ها افراد نفوذی در داخل کشور هستند.

وی با اعلام اینکه از مسؤولان تقاضا دارم تا همانند بسیج همیشه در صحنه و کنار هم باشند و از توانمندی و اقتدار بسیج در مسیر پیشرفت نظام بهره بگیرند، گفت: بسیجیان کشورمان با دست خالی بر روی اروند خروشان پل زدند هر چند امروزه اروند فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داریم و اگر به بسیجیان و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی بها داده شود بر روی این اردوندهای مشکلات در کشور با توکل بر خداوند، وحدت و چنگ زدن به حبل الهی پل پیروزی می‌زنند.