۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۵
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس :

صرف وقت برای اختلافات بی‌نتیجه، مانع تحقق شعار سال است

صرف وقت برای اختلافات بی‌نتیجه، مانع تحقق شعار سال است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر وقت و انرژی ما بخواهد صرف اختلافات بی‌نتیجه شود شاهد فرصت‌سوزی‌ها و عدم توفیق در تحقق شعار سال خواهیم بود.

به گزارش کاسپین۲۴| حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق شعار جهش تولید در سایه اتحاد و انسجام قوا و دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود.

وی افزود: اگر همگی همگام با یکدیگر در جهت تحقق این شعار حرکت کنیم می‌توانیم توقعاتی در این زمینه داشته باشیم وگرنه اگر وقت و انرژی ما بخواهد صرف اختلافات بی‌نتیجه شود طبیعتا شاهد فرصت‌سوزی‌ها و عدم توفیق در این زمینه خواهیم بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها است و لازم است تا سرمایه‌گذاران جوانان نواندیش و مبتکر و همچنین قوای مختلف برای تحقق شعار سال دست در دست یکدیگر دهند تا این امر محقق شود.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد:‌ ما در سال 99 با شروع مجلس یازدهم مواجه هستیم و این مجلس باید در مسیر تحقق شعار سال اقدامات مؤثر را به عمل آورد.

وی در پایان گفت: دولت و مجلس باید با جدیت تمام زمینه را برای تحقق شعار سال فراهم آورند و مجلس ریل‌گذاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشد و دولت هم در ریل‌گذاری انجام شده توسط مجلس حرکت کند.

منبع:فارس