۱۱:۰۲ ۱۴۰۰/۸/۱۸

ضرب الاجل دادگستری برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در بنادر مازندران

ضرب الاجل دادگستری برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در بنادر مازندران

نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات مازندران باید تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

به گزارش کاسپین24 | حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سر زده از سیلو‌ها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد ،گفت: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

او افزود:مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد و بخشی از آن‌ها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

حجت الاسلام اکبری گفت: مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از ۲سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

او با بیان اینکه دادستانی بهشهر و مرکز استان با هر گونه تعلل در ترخیص کالا‌های دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، افزود: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شوند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شوند.


منبع : باشگاه خبرنگاران