۱۶:۵۳ ۱۴۰۰/۹/۲۰

طرح نهضت ملی مسکن با جدیت در حال انجام است

طرح نهضت ملی مسکن با جدیت در حال انجام است

طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و پیگیری ویژه در مازندران درحال انجام است.

به گزارش کاسپین24 | سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با تاکید بر تلاش شبانه روزی معاونین و روسای ادارات برای محقق شدن طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح در استان با جدیت و پیگیری ویژه در حال انجام است.

او گفت: این اداره کل هم سو با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی بخش قابل توجهی از زمین‌های احداث واحد‌های مسکونی این پروژه مهم ملی را در استان تامین کرده و همچنان نیز این روند تا برآورده شدن نیاز چهار ساله با قوت و جدیت ادامه دارد.

نظری با تاکید بر اجرایی شدن هر چه سریعتر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان رسیدن به برنامه ابلاغی از طرف مقام عالی وزارت خواستار پیگیری و تلاش شبانه روزی معاونین و روسا را خواستار شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت میز خدمت در ادارات از آن به عنوان یک مرکز ارتباطات میان سازمان و ارباب رجوع یاد کرد که هدف آن ارائه خدمات بهنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هر لحظه و زمان هم سو با توافق نامه‌ها و تفاهم نامه‌ها است.

نظری برای کارآمد بودن میز خدمت در ادارات، عواملی، چون نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار را لازم و ضروری دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنان به ادارات، بهبود حل و رفع تمامی درخواست‌ها و کاهش گردش کار، بهبود میزان بهره وری، منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات و بهبود کیفیت خدمات را از جمله منافع راه اندازی میز خدمت در ادارات برشمرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران