۱۸:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

عرضه مرغ منجمد در بازار مازندران آغاز شد

عرضه مرغ منجمد در بازار مازندران آغاز شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: عرضه مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار عرضه و تقاضا ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران آغاز شد.

به گزارش کاسپین24 | سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران با تاکید بر اینکه مرغ‌های بالای ۴۶ روز هرچه سریعتر تخلیه و به کشتارگاه‌ها ارسال شوند، اظهار داشت: عرضه مرغ منجمد در استان از امروز آغاز می‌شود.

او با عنوان اینکه روند ارسال مرغ به میدان بهمن و داخل استان مناسب است، تصریح کرد: این روند همچنان تا ایام عید و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

جعفری با اشاره به اینکه مرغ به اندازه کافی در استان موجود است، گفت: ۷ تن خرما وارد استان شده و ۳ تن دیگر در حال حمل به مازندران است و کمبود خرما در بازار نداریم.

او گفت: قیمت شکر بصورت فله کیلویی ۲۸ هزار تومان و بصورت بسته بندی کیلویی ۳۴ هزار تومان است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر اطلاع رسانی اقدامات تنظیم بازار و مراکز عرضه اقلام اساسی در شهرستان‌ها تاکید کردو گفت: تیم نظارتی سازمان جهاد کشاورزی مازندران برای رصد و پایش فعالیت شهرستان‌ها در ایان پایانی سال و تنظیم بازار و تامین نهاده‌های کشاورزی و جوجه ریزی‌ها تشکیل خواهد شد.

برارزاده مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با تاکید بر مراقبت فعالیت سودجویان و اخلالگران بازار در ایام پایانی سال، خواستار ارتباط مستمر مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی شهرستان و تلاش برای آرامش بخشی بازار شد.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما