۲۰:۴۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
رییس کل دادگستری مازندران:

عملیات تخریب ویلاهای غیرمجاز در نوشهر ادامه دارد

عملیات تخریب ویلاهای غیرمجاز در نوشهر ادامه دارد

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به ادامه عملیات تخریب ۶۴ ویلای غیرمجاز احداث شده در یک روستایی نوشهر گفت: مالک متعهد به کاشت درخت در اراضی شد.

به گزارش کاسپین24 | در تاریخ ۷ بهمن ماه با حضور مقامات عالی قضایی از جمله قاضی سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه، خرم آبادی مشاور قضایی رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری مازندران در جهت حفظ کاربری اراضی کشاورزی، عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر که به صورت غیر قانونی احداث شده بودند، آغاز شد.

این ویلا‌ها که برای فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی که سابقه محکومیت هم دارد، است در یکی از زمین‌های جلگه‌ای چندین هکتاری احداث شده بودند.

با تشکیل پرونده قضایی مشخص شد که برخی افراد و نهاد‌ها در دادن مجوز غیرقانونی به این گروه همکاری کرده و کار را برای ساخت و ساز غیرمجاز در این پهنه وسیع تسهیل کرده‌اند.

در ادامه و برای جلوگیری از سوءاستفاده صورت گرفته برای تمامی افراد و نهاد‌های متخلف در این پروژه، پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی به آن در دست بررسی است.

حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در رابطه با آخرین وضعیت تخریب این ویلا‌ها اظهار کرد: عملیات تخریب ویلا‌ها به صورت جدی و با سرعت ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت دستگاه قضایی تا تخریب کامل سازه‌های غیر مجاز وجود دارد، افزود: روز گذشته نیز به همراه تعدادی از مسئولان قضایی بازدیدی از محل انجام شد و طبق برآورد‌ها تاکنون حدود ۳۵ درصد از بنا‌های احداث شده به صورت کامل تخریب شده است و عملیات تخریب ادامه دارد.


منبع : فارس