۱۰:۲۸ ۱۴۰۰/۷/۱۹

فدراسیون کشتی نگاه ویژه به کشتی مازندران داشته باشد

فدراسیون کشتی نگاه ویژه به کشتی مازندران داشته باشد

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از فدراسیون کشتی خواست نگاه ویژه تری به کشتی استان داشته باشد.

به گزارش کاسپین24 | رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: افتخارات مهم ورزش کشتی بر دوش مازندرانی‌ها بوده و بواسطه این افتخارات و مقام آوری مهم است که باید نگاه ویژه تری به ورزش مازندران بویژه کشتی شود

او افزود: تیم مازندران به تنهایی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با توجه به ترکیب ملی پوشان با افتخار به مقام سومی دست یافت.

رنگرز گفت: می‌توان گفت تیم مازندران در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد سوم دنیا شد.

او با بیان اینکه ۲ مدال ارزشمند فوق سنگین توسط دو دلاورمرد مازنی در رقابت‌های جهانی کسب شد، افزود: بشیرباباجان زاده مدال برنز و علی اکبر یوسفی مدال طلای رقابت‌های جهانی را با افتخار طی سال‌های اخیر کسب کردند.

رنگرز گفت: از ۱۰ وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در قهرمانی جهان ۸ کشتی گیر اهل مازندران در ترکیب تیم ملی بودند، در کشتی آزاد از ۷ مدال ۶ مدال توسط دلاورمردان مازنی کسب شده و در کشتی فرنگی نیز ۲ مدال ارزشمند طلا توسط دلاورمردان مازنی بدست آمد.

او افزود: قهرمانان و ملی پوشان با افتخار پرچم سه رنگ کشور عزیزمان و همچنین سرود زیبای ملی کشورمان را در دیگر کشور‌ها به اهتزار در می‌آورند و باید مطالبات این عزیزان از لحاظ مادی و معنوی برطرف، تا این قهرمانان دغدغه و مشکل معیشتی و اشتغال نداشته نباشند.

مدیرکل ورزش و وجوانان مازندران درباره مذاکرات با دیگر دستگاه‌های اجرایی در قبال اشتغال این قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: ورزش و جوانان هرگونه همکاری را برای رفع مشکلات اشتغال قهرمانان دارد، اما باتوجه به افتخارات بی شمار ورزشکاران مازنی، این اداره کل به تنهایی نمی‌تواند بحث اشتغال قهرمانان را مرتفع کرده و نیاز به حمایت همه‌ دستگاه‌ها و نهاد‌ها در این موضوع احساس می‌شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران