۱۶:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۲۵

فرصت دوباره برای ثبت نام کنکور سراسری

فرصت دوباره برای ثبت نام کنکور سراسری

جاماندگان آزمون‌های سراسری و پذیرش دانشجو - معلم ۲۷ و ۲۸ آذر، می‌توانند، ثبت نام کنند.

به گزارش کاسپین24 | سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جاماندگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم؛ روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۱۵) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ لغایت روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org فراهم خواهد شد؛ لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های تاریخ پنجم، نهم و یازدهم آذر ماه سال جاری که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند نیز امکان ویرایش اطلاعات در بازه زمانی فوق میسر است.

یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روز‌های پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام بیش از یک میلیون داوطلب تاکنون

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۴۰ هزار نفر برای نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

دکتر علیرضا کریمیان گفت: برای شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان و نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با احتساب افرادی که علاقه‌مندی خود را برای شرکت در گروه‌های آزمایشی شناور هنر و زبان‌های خارجی هم اعلام کرده‌اند در مجموع بیش از یک میلیون و ۱۳۱ هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند و بدون احتساب آزمون‌های شناور بیش از یک میلیون و ۴۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون‌ها بوده‌اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش افزود: پذیرش برای رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ از طریق آزمون اختصاصی انجام خواهد شد و در مجموع بیش از ۵۹۷ هزار نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۴۹۵ هزار نفر علاوه بر نوبت اول آزمون سراسری داوطلب شرکت در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان بوده‌اند و ۱۰۲ هزار نفر هم منحصراً در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان و ۴۴۳ هزار نفر نیز منحصراً در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرده‌اند.


منبع خبرگزاری صدا وسیما