۱۸:۳۹ ۱۳۹۷/۱۰/۴

فرماندار ویژه آمل بازنشسته هست یا نیست؟

فرماندار ویژه آمل بازنشسته هست یا نیست؟

سید جعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل پیش از اسارتش فقط یازده ماه یعنی از اواسط سال 1366 الی 1367 در فرمانداری آمل مشغول به کار بود.

به گزارش کاسپین24؛قانون منع بكارگيري بازنشستگان شامل اشخاصي مي شود كه پس از بازنشستگي وخروج از دستگاه مربوطه ودريافت حقوق بازنشستگي ، دوباره دعوت بكار شده باشند.
به طور مثال ربیع فلاح استاندار اسبق مازندران كه از سوی سازمان جنگل ها بازنشسته شده بود،جهت تصدی سمت استانداری مازندران از سوی وزارت کشور دوباره دعوت به کار شد و اگر نیز هم اکنون فلاح دارای سمت بود قطعا مشمول قانون منبع بکارگیری بازنشستگان میشد.
بر اساس این گزارش؛سید جعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل پیش از اسارتش در زندان های عراق فقط یازده ماه یعنی از اواسط سال 1366 الی 1367 در فرمانداری آمل مشغول به کار بود و پس از این 11 ماه اسیر نیروهای عراقی شد و در دوران اسارت خویش نیز رابطه حقوقی وی  با وزارت کشور قطع شد که بنابراین دوران اسارت فرماندار آمل جزو سوابق خدمتی این جانباز جنگ محسوب نگردید.
یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار کاسپین24،گفت:سید جعفر رسولی پس از آزادی از اسارت در سال 1369 دوباره مشغول به کار در فرمانداری آمل شد و اگر آن 11 ماه قبل از اسارت در کارنامه خدمتی رسولی محاسبه شود تا این لحظه هنوز 30 سال از عمر خدمتی این فرماندار نگذشته است که بخواهد بازنشسته شود.
این منبع آگاه،تصریح کرد:فرماندارآمل هنوز از 5 سال حقوق قانونی خود بعنوان جانباز استفاده نکرده است و هم اکنون حدود 28 سال خدمت نموده.