۱۶:۴۴ ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
به‌دلیل انتخاب ناگهانی سرپرست فرمانداری آمل؛

فرماندهان و رزمندگان آملی مقابل درب فرمانداری تجمع کردند

فرماندهان و رزمندگان آملی مقابل درب فرمانداری تجمع کردند

فرماندهان و رزمندگان آملی صبح امروز به‌دلیل انتخاب ناگهانی سرپرست فرمانداری طی روز گذشته، مقابل درب فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع کردند.‌

به گزارش کاسپین24 به نقل از فارس؛ معرفی سرپرست فرماندار ویژه این شهرستان از سوی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری باعث ناتمام ماندن این جلسه شده و از روز گذشته زمینه‌ساز بسیاری از تنش‌های سیاسی شد.

حضور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان آمل و معرفی فرد جایگزین احمد منفرد فرماندار ویژه به‌صورت ناگهانی باعث تعجب همه مدیران و مسؤولان شد، به‌گونه‌ای که امام جمعه آمل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه و امام جمعه دابودشت این نشست مهم را به نشان اعتراض ترک کردند.

بیش از 100 نفر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان شاخص، خانواده شهدا و ایثارگران صبح امروز با تجمع مقابل درب فرمانداری ویژه آمل خواستار تعیین فردی انقلابی، متدین، ارزشی و به‌دور از حواشی سیاسی و جریانات سال 1388 شدند.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل، سردار علیجان میرشکار یکی از فرماندهان شاخص هشت سال دفاع مقدس و حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه دابودشت قول پیگیری جدی در این زمینه را دادند و اعلام کردند که آمل شهری تاریخی، دینی و شاخص در سطح کشور است و انتظار می‌رود در رأس سکان سیاسی آن فردی ارزشی و اهل ایثار و مقاومت قرار گیرد.