۱۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۷

فیلمساز جوان مازندران جایزه جشنواره بین المللی برزیل را کسب کرد

فیلمساز جوان مازندران جایزه جشنواره بین المللی برزیل را کسب کرد

فیلمساز جوان مازندرانی موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی بخش مستند جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولوی برزیل شد.

به گزارش کاسپین24 | فیلم "پدرم خسرو" به کارگردانی محمد حیدری، فیلمساز جوان مازندرانی، توانست جایزه بهترین کارگردانی بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولوی برزیل را به خود اختصاص دهد.

در این جشنواره، فیلم پدرم خسرو در پنج بخش نامزد شده بود که در پایان با نظر هیات داوران مقام بهترین کارگردانی مستند را از آن خود کرد. این فیلم به چندین جشنواره دیگر داخلی و خارجی نیز راه یافته است.

فیلم‌های دیگری نیز از این فیلمساز ساروی به نام‌های "زیر درخت گردو" و "بازی ناتمام" به جشنواره‌های مختلف بین‌المللی راه یافته بود.

 جشنواره سائوپائولوی برزیل به عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین رویداد سینمایی است که چندین جایزه در بخش‌های مختلف را به برگزیدگان اهدا می‌کند. جایزه استعداد تازه و جایزه تماشاگران از جمله جوایز این جشنواره است.

 همچنین این جشنواره علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه آمریکای لاتین، گزیده‌ای از بهترین فیلم‌های کوتاه را از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با صدور پیامی کسب جایزه بهترین کارگردانی بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولوی برزیل را به محمد حیدری فیلمساز جوان مازندرانی تبریک گفت.

عباس زارع در پیامش نوشت : کسب جایزه بهترین کارگردانی بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم سائوپولوی برزیل توسط فیلمساز جوان مازندرانی نشان از استعداد سرشار جوانان هنرمند این استان دارد.

وی با تاکید بر این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولیدات فاخر فرهگنی و هنری حمایت می کند ، ابراز امیدواری کرد اینگونه افتخارآفرینی‌ها توسط هنرمندان مازندرانی همچنان ادامه یابد.



منبع: ایرنا