۲۰:۰۵ ۱۴۰۰/۸/۲۶

قهرمانان جهان و المپیک به تیم کشتی آمل پیوستند

قهرمانان جهان و المپیک به تیم کشتی آمل پیوستند

مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل از جذب دو کشتی گیر سرشناس و عنوان دار روسی برای حضوری پرقدرت در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | بابک بهمنی گفت: ماگومدف خبیب کادی ماگومدوف کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم و روسی الاصل کشور بلاروس که در المپیک توکیو نایب قهرمان شده بود به همراه، عباس گادجی ماگومدوف که در مسابقات جهانی نروژ در وزن ۶۱ کیلوگرم قهرمان شده بود، با نظر کادرفنی به ترکیب تیم فولادین ذوب آمل اضافه شدند.

وی افزود: این دو کشتی گیر هفته آینده به آمل سفر خواهند کرد تا تیم فولادبن ذوب را در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر همراهی کنند.

مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل ادامه داد: تیم کشتی آزاد این باشگاه روز شنبه همین هفته و در بازی برگشت گروه "د" رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بهمنی گفت: تیم فولادین ذوب آمل با هدایت سیدمصطفی میرعمادیان نخستین بار حضور در لیگ برتر کشتی را تجربه می کند، و امیدوار است با جذب کشتی گیران مطرح، یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر در این فصل باشد.

مرحله نیمه نهایی رقابتهای این فصل لیگ برترکشتی آزاد باشگاه های کشور روز ۱۸ آذر در تهران برگزار می شود. تیم فولادین ذوب در این مرحله به مصاف شاگردان علیرضا رضایی در تیم داروسازی سهند ارس می رود.


منبع : مهر