۱۹:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۲

لبنیات هراز لیگ برتر والیبال را با برد آغاز کرد

لبنیات هراز لیگ برتر والیبال را با برد آغاز کرد

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور موفق شد در دیداری نزدیک و پایاپای مهمان خود را شکست دهد و لیگ را با کسب دو امتیاز آغاز کند.

به گزارش کاسپین24 | سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز با برگزاری هفت مسابقه بین ۱۴ تیم این رقابت‌ها آغاز شد که در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل تیم لبنیات هراز موفق شد پاس گرگان حریف تازه‌وارد خود را با نتیجه ۳ – ۲ شکست دهد و نخستین گام خود را با پیروزی بردارد.

شاگردان بهروز عطایی در لبنیات هراز آمل دست نخست بازی مسابقه را با نتیجه ۲۵ – ۲۰ به سود خود تمام کردند و در دست دوم نیز توانستند مهمان گرگانی خود را با نتیجه ۲۵ – ۲۱ شکست دهند. اما حریف گرگانی دست سوم را متفاوت آغاز کرد و توانست در ابتدای این دست فاصله را به پنج امتیاز نیز برساند.

عملکرد خوب پاس گرگان در ابتدای دست سوم سبب شد که بهروز عطایی تا پیش از امتیاز ۱۰ هر دو وقت فنی خود را برای کنترل بازی استفاده کند. تاکتیک‌های عطایی نتیجه‌بخش بود و هراز توانست اختلاف ایجاد شده را جبران کند. اما در حالی که لبنیات هراز تا امتیاز ۲۱ با مهمان خود پایاپای پیش آمد، از امتیاز ۲۱ به بعد تیم پاس گرگان توانست بهتر عمل کند و در نهایت این دست با نتیجه ۲۵ – ۲۳ به سود گرگانی‌ها به پایان رسید تا بازی به دست چهارم کشیده شود.

پاس گرگان دست چهارم را نیز بهتر از لبنیات هراز آغاز کرد و با وجود این که نخستین امتیاز این دست را میزبان کسب کرد، توانست بلافاصله از میزبان پیش بیفتد و تا امتیاز ۱۰ با اختلاف ۴ امتیازی از حریف پیش بیفتد. لبنیات توانست در ادامه بازی به پاس گرگان نزدیک شود، اما پاس بار دیگر با سرویس‌های کنترل شده توانست از لبنیات هراز فاصله بگیرد و اختلاف را در امتیاز ۲۰ به ۶ امتیاز برساند. تعویض‌های عطایی سبب شد که هراز تا حدودی بتواند فاصله را جبران کند. اما پس از نزدیک شدن هراز به پاس در امتیازات، مهمان گرگانی باز هم توانست از میزبان خود فاصله بگیرد و در نهایت ۲۵ – ۲۳ دست چهارم را نیز به سود خود تمام کرد تا سرنوشت برنده این دیدار در دست پنجم تعیین شود.

هراز آمل دست پنجم را بر خلاف دو دست قبل توانست بهتر از پاس گرگان آغاز کند و از ابتدای این دست از حریف پیش بیفتد که در نهایت توانست مهمان گرگانی خود را ۱۵ – ۱۳ شکست دهد و یکی از هفت تیم برنده هفته نخست سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال شود.

با توجه به پیروز شدن پاس گرگان در دو دست از این بازی، این تیم یک امتیاز از سهامتیاز مسابقه را کسب کرد و ۲ امتیاز نیز به لبنیات هراز رسید.

تیم لبنیات هراز آمل در هفته دوم رقابت‌ها باید روز چهارشنبه ۵ آبان مهمان دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال یعنی هورسان رامسر شود و شهرآورد مازندرانی لیگ برتر والیبال را برگزار کنند.

لبنیات هراز آمل پارسال توانست با کسب رتبه ششم جدول دور مقدماتی لیگ به مرحله پلی‌آف راه یابد و پس از آن نیز در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرد و تا یک قدمی رسیدن به دیدار نهایی نیز برسد. اما با شکست مقابل شهرداری ارومیه در نیمه نهایی نتوانست فینالیست شود.

تیم والیبال هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال هم امروز نخستین دیدار خود را در سالن گل‌عباسی ورامین مقابل شهرداری این شهر برگزار کرد که در دیداری نزدیک نتیجه را ۳ – ۲ به حریف خود واگذار کرد. هورسان رامسر پس از واگذار کردن دست اول مسابقه با نتیجه ۲۵ – ۲۰، در دست‌های دوم و سوم به ترتیب ۲۵ – ۲۲ و ۲۷ – ۲۵ پیروز شد. اما دست چهارم را ۲۵ – ۲۲ واگذار کرد تا کار به دست پنجم کشیده شود و در دست پنجم نیز ۱۵ – ۱۰ از میزبان خود شکست خورد و یک امتیاز از ۳ امتیاز مسابقه را کسب کرد.


منبع : ایرنا