۱۶:۰۱ ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
نماینده بابلسر و فریدونکنار درمجلس مطرح کرد

لزوم تبدیل علم به ثروت در دانشگاه‌ها/باید دانش و بینش خود را با قرآن و عترت همراه کنیم

لزوم تبدیل علم به ثروت در دانشگاه‌ها/باید دانش و بینش خود را با قرآن و عترت همراه کنیم

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور هادی‌شهر باید پیشرو توسعه علمی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های مازندران شود، گفت: باید به مرحله‌ای از توانایی علمی در کشور برسیم که بتوانیم با استفاده از علم، تولید ثروت بکنیم و از همان ثروت نیز برای پیشرفت علم بهره بگیریم.

به گزارش کاسپین24 به نقل از فارس؛ ولی‌الله نانواکناری صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان دانشگاه پیام‌نور واحد هادی‌شهر خطاب به اساتید و دانشگاهیان اظهار کرد: مسیر هدایت به واسطه اساتید برداشته می‌شود و کسانی که در این مسیر قدم برمی‌دارند رسالت انبیا را به عهده دارند.

وی به حکومت جهان اسلامی که بعد از رسول اکرم پا به عرصه ظهور گذاشت، اشاره کرد و افزود: این حکومت، ایران و همه کشورهای اسلامی را در برگرفت و جهانی نو با دانش، بینش و تفکر جدید ساخته شد اما جهان اسلام بعد از پیامبر و ائمه اطهار از مسیر خود منحرف شد تا با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این تفکرات دوباره ظهور کرد و ما را در مسیر معصومین قرار داد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رسالت امام(ره) علم آموزی به عنوان فراگیری نور است، گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه به آن شایستگی که در قرآن برای بشریت ترسیم کرده است، دست یابیم باید دانش و بینش خود را با قرآن و عترت همراه کنیم.

نانواکناری با بیان اینکه علم، پایه پیشرفت همه‌جانبه یک کشور است و هر کس این اقتدار را داشته باشد، می‌تواند به همه‌ی مقاصد خود دست پیدا کند، اظهار کرد: باید به مرحله‌ای از توانایی علمی در کشور برسیم که بتوانیم با استفاده از علم، تولید ثروت بکنیم و از همان ثروت نیز برای پیشرفت علم بهره بگیریم.

وی در پایان با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که دانشگاه پیام‌نور توانسته است با تعداد جمعیت دانشجویی و اساتید مجرب و متعهد در مسیر علم‌آموزی گام مؤثری بردارد، گفت: انتظار ما این است دانشگاه پیام‌نور هادی‌شهر بتواند پیشرو در مسیر توسعه علمی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های مازندران باشد.