۲۱:۰۳ ۱۴۰۱/۸/۱۸

لیگ جذاب کشتی با حضور قهرمانان

لیگ جذاب کشتی با حضور قهرمانان

در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور مدعیان کشتی فردا و پس فردا برای صدرنشینی لیگ روی تشک می‌روند.

به گزارش کاسپین24 | مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور ۱۹ و ۲۰ آبان با برگزاری دو دیدار در مازندران پایان خواهد یافت و چهره سرگروه‌هایی که به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند مشخص می‌شود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ کشتی، دیدار برگشت انبوه سازان هوتن و پتروپالایش بلیش ساعت ۱۱ صبح ۱۹ آبان در سالن امامعلی حبیبی قائمشهر و دیدار برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان ساری ساعت ۱۱ صبح ۲۰ آبان ماه در سالن چمران رامسر برگزار می‌شود.

این دو دیدار در حالی برگزار می‌شود که هر چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و این رقابت‌ها برای مشخص شدن صدرنشین گروه‌ها است.

تیم انبوه‌سازان هوتن در حالی میزبان پترو پالایش تاکستان در قائم شهر است که در دور رفت ۹ بر یک مغلوب پتروپالایش شده بود و بانک شهر نیز در حالی به مصاف ستارگان ساری می‌رود که نتیجه دیدار رفت ۵ بر ۵ و با امتیاز شماری به سود بانک شهر تمام شده بود.

جدال این تیم‌ها نیز جذابیت خاص خودش را خواهد داشت بانک شهر با هدایت رضا یزدانی تیم پر ستاره‌ای است که اخیرا زائور اوگویف قهرمان المپیک و دارنده دو مدال طلای جهان و عباس گادژی ماگومدوف قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان را به خدمت گرفته است که احتمالا در دیدار فینال می‌خواهد از آن‌ها استفاده کند.

آزادکاران عنواندار داخلی مانند حسن یزدانی، رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان نیز در این لیست قرار دارند که در رقابت های مقدماتی هنوز روی تشک نرفتند .

مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته بعد ۲۷ آبان برگزار خواهد شد.


منبع : باشگاه خبرنگاران