۱۹:۴۵ ۱۴۰۰/۹/۲

مازندرانی ها ۱۵۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

مازندرانی ها ۱۵۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

فرمانده سپاه کربلا گفت: مردم نوعدوست استان از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در قالب کمک مومنانه به نیازمندان اهداء و کمک کردند.

به گزارش کاسپین24 | سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در حاشیه آئین نهضت کمک‌های مومنانه با بیان اینکه در سال جاری ۱۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد، گفت: امروز نیز ۱۲ هزار بسته معیشتی و دو هزار بسته نوشت افزاری توزیع شده است.

وی با اظهار اینکه برای بسته‌های معیشتی در سال جاری ۸۶ میلیارد تومان صرف شد، گفت: امروز نیز برای بسته‌های معیشتی شش میلیارد تومان و برای نوشت افزارها ۵۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه امسال ۷۸۳ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شد، ارزش آن را ۲۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: هزینه این جهیزیه‌ها از سوی خیران، مردم و پایگاه‌های مقاومت تأمین شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به طرح‌های هفته بسیج، اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: این برنامه فردا در مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

وی اجرای دو هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در هفته بسیج ۹ هزار ویژه برنامه اجرا شده است.


منبع : مهر