۲۰:۴۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
رییس کل دادگستری مازندران:

مازندران برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود

مازندران برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود

رییس کل دادگستری مازندران گفت: فضای استان باید با صدور احکام بازدارنده برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده تا آنان زمین‌گیر شوند.

به گزارش کاسپین24 | حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری امروز در جلسه کمیته حقوقی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: بحث مواد مخدر موضوع بسیار مهمی است و گرایش به مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم، آثار و تبعات بسیار زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: باید برای سال آینده برنامه‌ریزی شود تا با تاکید بر اهمیت امر پیشگیری، مقابله با مواد مخدر در همه حوزه‌ها به ویژه مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و خانواده‌ها بیش از پیش جدی گرفته شده و آثار و ضررهای مواد مخدر در استان کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه باید نسبت به آثار و ضررهای ناشی از مواد مخدر در جامعه آگاه‌سازی شود، تصریح کرد: بحث پیشگیری یک موضوع همگانی است و همه در قبال آن مسوولیت دارند که این مهم باید مدنظر ویژه قرار گیرد.

اکبری با تاکید بر اینکه فضای استان باید برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود، گفت: قطعاً با صدور احکام بازدارنده قاچاقچیان موادمخدر در استان زمین‌گیر شده و اجازه کوچک‌ترین فعالیتی از آنها سلب خواهد شد.


منبع :فارس