۱۵:۱۶ ۱۳۹۶/۱/۲۶
اسماعیلی:

مازندران نیازمند اعتبارات ملی است

مازندران نیازمند اعتبارات ملی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر افزایش نقش توسعه ای مازندران در توسعه کشور، مازندران نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش کاسپین24؛علی اسماعیلی امروز در جمع فعالان اقتصادی مازندران در محمودآباد اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی  در سال جاری برنامه های خود را با رویکرد شفاف سازی تنظیم کرده و کمیسیون اقتصادی مجلس نقش پررنگ تری را در این زمینه بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: شفاف سازی عملکرد بانکی، اصلاح قوانین بانکی و مالیات بر ارزش افزوده از کارکردهای مهم کمیسیون اقتصادی برای رونق تولید و اشتغال و رفع موانع تولید در کشور است.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به ظرفیت های اقتصادی مازندران در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعتی گفت : تاکنون به خوبی از این ظرفیت ها به دلیل کمبود زیرساخت ها استفاده نشده است.

اسماعیلی تصریح کرد: باید راهکاری برای توسعه زیرساخت ها در استان پیش بینی شود و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از راهکارهای اصلی برای تسریع در توسعه این زیرساخت ها است.

وی با اشاره به نقش مازندران در توسعه ملی یادآور شد:  این استان برای ایفای درست نقش خود در حوزه ملی نیازمند افزایش  اعتبار ملی است  و نمایندگان نیز باید در این حوزه مازندران را کمک کنند.