۱۵:۵۵ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

محور ساری-قائمشهر پرتردد ترین مسیر مازندران

محور ساری-قائمشهر پرتردد ترین مسیر مازندران

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های تردد شمار در محورهای مواصلاتی مازندران، محور ساری به قائمشهر، پرترددترین محور استان در ۱۰ ماه سال جاری بوده است.

به گزارش کاسپین24 | محسن هاشمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: به طور میانگین در هر ساعت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در محورهای مازندران ثبت شده که اوج ترافیک در محورهای استان بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری استان مازندران پس از استان های البرز و تهران، سومین استان پرتردد کشور بوده است اما در ایام تعطیلات بعضا بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در کشور در استان مازندران انجام می گیرد.

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میزان نزدیک به ۱۲۰ هزار تماس توسط اپراتورها به طور مستقیم پاسخ داده شده است.

هاشمی در پایان تاکید کرد: هموطنان می توانند در هر ساعت از شبانه روز، آخرین اطلاعات مربوط به شرایط جوی و ترافیکی و همچنین محدودیت ها و انسدادهای احتمالی در محورهای استان را از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ دریافت کرده و برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.


منبع : ایسنا