۱۸:۱۵ ۱۳۹۶/۳/۲۸

مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد

مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد

مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران در ساری معرفی شد.

به گزارش کاسپین24؛محمد حسن اسدی کیاپی مدیرکل جدید بازرسی استان‌مازندران امروز در مراسم معارفه خود در ساری اظهار کرد: از برنامه های مدیر کل اسبق این سازمان که در بازرسی کل کشور حضور خواهد داشت کشور استفاده می کنیم.

وی گفت: سیاست های کلی سازمان در راستای  آبرو و ‌حیثیت ‌نظام بوده  و در درجه اول اهمیت قرار دارد و تمام‌تلاش در جهت عدم کوتاهی و پیشبرد اهداف انجام‌ خواهد شد.

بازرس کل استان مازندران با اشاره به اینکه حسن الخطاب ما قانون است و مسئولین در وظایف سازمان باید از قانون تمکین کنند. ، گفت: انتظار می رود تمام تلاش در جهت رفع انحراف و هرج و مرج و جلوگیری از آن ‌انجام شود.

وی همکاری مسئولین در راستای نظارت را خواستار شد و گفت: تلاش در جهت جلوگیری از فساد با همکاری تمامی نهادها میسر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری مازندران نیز در این مراسم از تلاش های "حسن میری قلعه سری" تقدیر کرد

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه هماهنگی و همدلی می تواند در اجرای برنامه های سازمان و تعامل با دستگاه اجرایی و قضایی تاثیر گزار باشد، گفت: هدف نظام و دستگاه قضایی رضایت  خداوند است و در ماه رمضان روزه  بر کسی که ایمان ندارد  واجب نیست و درجه قبولی روزه بر درجه ایمان است.

تقوی فرد با بیان اینکه هدف دیگر در ماه رمضان لعلکم تتقون است و از آن به معنای خجالت کشیدن از خدا که می تواند انسان را از کارهای منفی باز دارد یاد کرد. ، اظهار کرد: اگر اثری از خداوند در ما وجود نداشته باشد تنها زحمت گرسنگی و تشنگی را تحمل کردیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه خداوند دستور یادگیری و جبران تخلفات را داده و تاکید کرده است تا در رده ظالمان قرار نگیریم ، تصریح کرد:در این راستا تمام دستگاه های بازرسی و قوه قصاییه برای مشکلات انسان طراحی شدند و این‌نشان از عدم‌خویشتن داری انسان هاست.