۱۱:۴۹ ۱۳۹۶/۲/۱۳
دکتر نبویان در مسجد 14 معصوم آمل عنوان کرد:

مردم باید به فردی رای دهند که اهل علم و دانش باشد

مردم باید به فردی رای دهند که اهل علم و دانش باشد

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران گفت: دولت باید ظرفیت انتقاد را داشته باشد.

به گزارش کاسپین24؛حجت‌الاسلام نبویان در نشست ویژه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مسجد 14 معصوم آمل، اظهار کرد: باید در انتخابات که یک میدان بزرگ سیاسی است شرکت کرد و با رای اصلح، وظیفه خود را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس منویات رهبری باید در انتخابات حرکت کرد، تصریح کرد: مردم باید به فردی رای دهند که اهل علم و دانش باشد و به منافع مردم توجه کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با بیان اینکه رئیس جمهور باید با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی برخورد قانونی داشته باشد، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم بیش از 10 هزار میلیارد تومان اختلاس شده است.

نبویان با اشاره به حقوق نجومی مسئولان دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: حقوق‌های 7 میلیون تومانی دولت گذشته در این دولت به چندین برابر رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت باید ظرفیت انتقاد شدن داشته باشد، گفت: مردم باید به کسی رای دهند که دروغ نگوید و سخنان خود را تکذیب نکند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران افزود: برجام از مهم ترین دستاوردهای دولت یازدهم ناکارآمد بود و تعهداتی دولتمردان موجب نابودی فناوری‌های هسته‌ای شد.

نبویان با اشاره به اینکه مشاوران روحانی در کتاب‌های خود، مشکل کشور و عدم پیشرفت ایران را تفکر اسلامی و شیعه‌گری می‌داند، خاطرنشان کرد: باید خواسته‌های دینی را برای مشکل نداشتن کشور کنار گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی با تفکرات دینی خود، با افکار دنیا خواهی سازگاری ندارد، یادآور شد: این افراد با تفکر شیعی و معیار عدالت‌خواهی مشکل دارند در حالیکه عدالت‌خواهی شعار امام زمان‌(عج) است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران گفت: امروز رکود، گرانی، مشکلات اقتصادی، بیکاری، افزایش سن ازدواج، شرمندگی والدین در خانواده‌ها برای تأمین خرج زندکی و رکود بیداد می‌کند اما روحانی آنها را نیاز جامعه نمی‌داند.

نبویان با اشاره به اینکه هیچ دولتی امنیتی‌تر از دولت یازدهم نیست، بیان کرد: بیشتر مشاوران، وزرا و دولتمردان دولت یازدهم امنیتی هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های حجت‌الاسلام رئیسی در کشور، گفت: عضو شورای اقتصاد و پول و اعتبار کشور، حضور در تصمیم‌گیری‌های کلان، احیای 20 شرکت تابعه در حال ورشکستگی با در اختیار گرفتن آستان قدس رضوی و دارا بودن بالاترین برنامه‌ها با 30 سال توان مدیریتی و عدم دست‌درازی به بیت‌المال از برترین ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی است./ایسنا