۱۷:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۶
در حاشیه دستگیری اعضای شورای شهر بابل/

مردم مازندران یک صدا مبارزه با فساد را در فضای مجازی زمزمه می کنند

مردم مازندران یک صدا مبارزه با فساد را در فضای مجازی زمزمه می کنند

از آن دورتر صدایی از یکی از همکاران این افراد آمده که این افراد مظلوم واقع شده اند.

به گزارش کاسپین24؛به عنوان یک فرد مطلع در حوزه قضایی دیروز در دادگستری بابل حضور داشتم و شاهد اعضای دستبند زده شورای شهر بابل در راهروهای دادگستری که نگاه های کنجکاوانه مردم مراجعه کننده را به همراه داشت بودم.
از آن دورتر  صدایی از یکی از همکاران این افراد آمده که این افراد مظلوم واقع شده اند و ...
با توجه به تعریف ارائه شده باید از جمله این فرد که با صدایی بلند اعلام شده بود اینگونه باید استنتاج کنیم که به این افراد جفا و ستم شده است. حال سوال اینجاست که چه ستمی ؟
آیا از طرف دستگاه قضایی یا سازمان اطلاعاتی و امنیتی که پرونده را در اختیار دارد ستمی متوجه این افراد شده؟ آیا دستگاه قضایی بدون مستندات کافی دستور به جلب افراد آنهم در این سطح مسولیتی می دهد؟
حداقل خیانت این افراد خیانت به اعتماد ملت و دست درازی به اموال بیت المال می باشد. مسئولی که هیچ قید و بند شرعی و قانونی برای خودش  قائل نیست چگونه می تواند امانت دار امینی برای اموال و ناموس و اعتماد مردم باشد.
اینکه دادستان های شجاع  بابل و ساری و سازمان اطلاعات سپاه مازندران اینگونه محکم و بدون ملاحظه با فساد برخورد می کنند مایه مباهات است.
 اوضاع شهرداری ها در سراسر کشور مناسب نیست،ضعف قانون در بحث نظارت و همچنین فضای مسموم مالی در کمیسیون های مرتبط ، تقریبا اکثر شورای شهرها و شهرداری ها دچار مشکلات ریز و درشت هستند. و وقتی که می بینیم دو دادستان بابل و ساری پرچمداری مبارزه و ساماندهی این موضوع را برعهده می گیرند مایه مباهات و خوشحالی است.
مردم از مبارزه با فساد خوشحال می شوند، زمزمه های این روزهای مردم مازندران در فضای مجازی و حقیقی تشکر و تمجید از دستگاه قضایی است که اینگونه متدبرانه با فساد مبارزه می کنند .
در پایان دوباره می خواهم معنی مظلوم را مرور کنیم :
 "ستم دیده" "ستم کشیده"  "جفا  شده"
یعنی مردم؛مردمی که ده ها هزار رای را برای یک فرد سرازیر می کنند و این نانجیب به این امانت بزرگ خیانت می کند.

نویسنده مطلب گروه سیاسی کاسپین24- رضا آزاد